Får endelig se Gamecuben igjen.

#1
Har vært foruten Gamecube en god stund. Den har ligget hjemme, og desverre ikke der jeg studerer. Etter å ha godt lei både ps2 og xbox spill gleder jeg meg til å få opp den gamle traveren. La oss håpe den klarer å vekke lysten på denne generasjonens spill, slik at jeg ikke blir en syvende far i huset som kun har kjærlighet for retrospill. Maskinen er av amerikansk opprinnelse og jeg har følgende spill til den:

Zelda: Tww
Metroid Prime 1 og 2

Av spill jeg foreløpig har tenkt å skaffe meg er:
Super Monkey Ball 1 eller 2
Ikaruga (hvorfor solgte jeg denne perlen?)
Paper Mario (kudos til Yetipants)
Resident Evil 4 (takk Ghaz og Morbo)
F-Zero GX (merci Morbo)

Noen som vil anbefale herlige GC spill til et utmattet spillhjertet i disse grafikkhoretider? :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2

Finnes ikke sjans for at du blir misfornøyd engang med mindre du kaster opp blod ved synet av et RPG. :tommelopp:
Spillet er enkelt å sette seg inn i, men kampsystemet er akkurat passe dypt og historien har mange merkelige, sære hooks som gjør at du blir engasjert. Eller hva sier du til Mario som wrestler med navnet The Great Gonzales? Eller det faktum at scriptet er noe av det mest velskrevne jeg har vært borti på noen år? Eller flere grisestilige grafiske effekter og finurligheter som baserer seg på at hele verdenen er laget av papir enn du klarer å telle? Eller drøssevis av genuint underholdende subplots?
Bare løp og kjøp. :)
 
#3
Lagt til i listen. Me appreciate ye kidness, matey!
 
#5
Har du ikke Resident Evil 4... vel, da må du ha det. Veldesignet actionspill med herlig stemning, varierte utfordringer, femenalt boss-design og veldig god presentasjon. Har du det ikke så trenger du det. Et av årets, og ikke minst Gamecubes, desidert beste spill.