Første april suger balle

Lodin

Der Waaaah
#1
Så var det den tiden av året igjen hvor hver jævla bit av spillindustrien skal leke deilig og legge ut en masse ljug for å plage oss spillerne. Hvis du ser noe som høres for godt ut til å være sant over de neste dagene så er det fordi det er for godt til å være sant.
Her har vi kjip en: Ocriana of Time remake til Wii. Skal annonseres under launchen av DSi. Gamefocus.ca, dit jeg går for alt mitt spillnytt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Kraftig forbedret remake av Ocarina of Time finnes allerede og heter Twilight Princess, sånn apropos.
 
#4
«Hei, vanskeligkjernespillere! Vi har ikke glemt dere! Nå har vi nemlig freshet opp teksturene og modellene til et spill dere allerede har kjøpt fire ganger før (Twilight Princess, Master Quest-shizzet til GameCube, Virtual Console og den originale N64-versjonen), og lagt til støtte for Wiimote; alt dette sånn at vi har dere på vår side i tilfelle resten av verden finner ut at spillversjoner av new age mumbo jumbo som aeorobic og tennis ikke er verd å stå i kilometerlange køer fordi vi med vilje distributerer færre konsoller enn det er kjøpere!»
 
#5
Vel, dei fleste gamle gamere der ute er no dessverre temmelig nostalgiske, og ikkje fornuftige kynikere som deg, Aleks. ;)

Må nok ærlig innrømme at eg hadde "kjøpt" dette spelet også. *Host*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
[...]fornuftige kynikere som deg, Aleks [...]
Ganske graverende skrivefeil i den setningen der. Og han bare later som, hvis du ikke visste.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Protip om at ryktet om at Starbreeze driver å jobber med nytt Syndicate er gammelt så det er ikke nødvendigvis en første apriler. Har sett den poppe opp på diverse sider i dag.
 
#9
bare drøye 20 minutt til jeg starter min 24-timers isolasjon. En tradisjon jeg holder hvert år.
DERRE SKAKKE LURE MEG!!1
 

Dukie

nice girl
#10
Ny rase i StarCraft II ? Piss meg i øret a ! lululullul Diverse venner sier de har funnet det på diverse gameforums, jesus god sug feit pikk alle sammen.
 

demake

Seksuelt godteri
#12
God of War hopper til 360.
Nytt Zelda-spill.
Goldeneye til virtual console.
Alan Wake kansellert.
etc etc etc
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
Nytt Zelda-spill ble annonsert til DSi for noen dager siden.
 

demake

Seksuelt godteri
#14
Still waiting for Valley Of The Flood eller hva pokker det het.
 

demake

Seksuelt godteri
#16
Sorry å måtte si dette til deg, men spillverket er en realitet.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#20
På diskusjon.no har alle fått Mr T. Macgyver eller Chuck Norris avatar. Det er hackere fra Bhangladesh som står bak. Alle rådes til å bytte passord NÅ!