Første ekte Killzone-screenshot og trailer er ute!

Sancti

Terrorkatt
Vel, her er det, iallfall . Killzone-traileren fra 2005 er vel Sonys bevis på at PS3 er kraftigere enn noe annet der ute, og vi har ventet lenge på bekreftelsen.

Dette er ikke bekreftelsen. In fact er det bare et skikkelig dårlig screenshot. Grå vegger, grå fiender, orange øyne, støyfilter. Det er ikke så mye å hente fra det i det hele tatt. Vi får nesten bare vente og se.

Rimelig labert, og langt ifra den herlige traileren. Og hva skjer med jaggies og pixelert (dårlig norsk) skygge?

Skepsisen min opprettholdes inntil jeg får se det i bevegelse.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Eh, litt gjørmete teksturer, men det kan jo være bildekvaliteten. Jeg tror jeg venter til vi har noe mer, å sitte og spekulere basert på ett eneste lekket bilde er noe jeg overlater til Halo-fanbasen.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen

Her, men ImageShack var treigt i dag det også.

EDIT: Thumbnail, kanskje..

Ser mye bedre ut spør du meg. Men desverre langt ifra traileren og ikke noe bedre enn f.eks GoW.

Nok om grafikk. Stemning virker det hvertfall som spillet har masse av. La oss håpe spillbarheten følger opp.

Kilik

Lokal moderator
Ikke spesielt imponert. Solid grafikk, men hakket dårligere enn E3 05-traileren. Omtrent som fjorårets Gears of War i større skala. Og gameplayet virker så utrolig ordinært. Synes faktisk nye Call of Duty virker mer spennende i så måte.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Greys of War", more like Browns of War. Ikke at det gjorde noe, siden spillet uansett så kung ut.

Når det er sagt, så skal du få den skyggemappingen på det Killzone 2-bildet der billig av meg. Jeg har sett amatørmods til Quake 1 med mer høyoppløselig skyggemapping, og de ytte 60fps på en Athlon 1400 med en GeForce3. <_<

Sånn ellers håper jeg Killzone 2 blir saker. Eneren var så stusselig at jeg gav opp etter ganske nøyaktig førtifem sekunder - ethvert skytespill som begynner med å fortelle deg at du er en hard faen som må redde et glass syltetøy fra romvesnene, og så setter opp en jævla sagekrakk som første uforserbare hinder, fortjener å bli skutt bak kjemikalieskuret - så jeg forventer at designteamet har latt morogresset ligge denne gang.

Kilik

Lokal moderator
Man ser klar forskjell, men synes Guerilla absolutt er på god vei. Ingen enorm forskjell. Ild, eksplosjoner og ansiktsanimasjoner bør det dog jobbes en del med for å kunne måle seg med filmen. Stiller meg også tvilende til at den imponerende "fysikken" i target-traileren er inntakt.

Kilik

Lokal moderator
Video av faktisk gameplay
Skuffende, spør du meg. Dette ser da rimelig ordinært ut. Eksplosjonene er forferdelige og teksturene er ikke mye å skryte av. AI er også under pari. Nei, dette spillet har en lang vei å gå...

Oj satan, det var ræva! Før jeg så den linken jeg posta litt oppover her trodde jeg faktsik at de hadde kommet veldig nærme men nahh, dette sugde baller