Første originale VC-spill!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Nintendo lovde oss dette for lenge siden, og til sommeren kommer det første spillet som ikke er en port. Det er dog en remake av Impossible Mission ... til Commodore 64.




:blunk:




Kildeh: 1opp
 

Lodin

Der Waaaah
#2
SITAT
but we're interested to see how System 3 and Nintendo go about promoting the release of Impossible Mission. Unlike, say, Xbox Live, there's nowhere on the Wii dashboard to dump advertisements. Will these games have to rely on word of mouth?[/b]
Ja, teit av Nintendo å ikke ha noen måte å få gitt beskjed til folk når de har noe nytt på gang. Noe som kunne sendt en liten beskjed og fått maskina til å lyse blått fek.s. :v:

Forøvrig artig å se at de kommer med "nye" spill til nedlasting slik det lenge er blitt lova. Fikk aldri prøvd orginalen selvom jeg hadde det. Kræsja alltid på introskjermen hvor han fyren sier "Stay a while. Stay forever."
Er det verdt å plukke opp?

EDIT: , med moderne 2D grafikk kan detta muligens bli kult.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Vil tippe noen har photoshoppa PSP eller DS-coveret før de fikk vite at det ikke kommer noen fysisk kopi til Wii. Du ser det øverst i bildet at svartfargen ikke er jevn.
 
#6
Fant det på ToTheGame. Husker at jeg og NinjaSverre satt og lo litt av det da vi så det, så jeg fant det frem igjen.
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Interessant. Det betyr at alle tre konsollene kan tilby tredjepartsspill for nedlasting. Jeg tipper vi vil se flunkende nye multiplattformspill i nedlastbar form innen ett års tid. Håper også Nintendo selv har noen nedlastbare ikke-VC-titler på gang. Gjerne eksperimentelle, "enkle" spill som utnytter Wii-kontrollen på en unik måte.
 
#9
SITAT(Agahnim @ 04.05.07, 01.45) 64221
Fant det på ToTheGame. Husker at jeg og NinjaSverre satt og lo litt av det da vi så det, så jeg fant det frem igjen. [/b]
Lo litt? Jeg er sikker på at vi jagte bort kunder på andre enden av kvartalet med å joike så høyt.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Epyx tar det ikke rolig med Wiimakene. Også California Games er bekreftet at skal kunne lastes ned på VC. Det er det ingen tvil om at jeg skal ha. Lenge siden jeg har rocka shit med ertepose nå.
LINKH