Første video fra Dead Wiising

Lodin

Der Waaaah
Og ja... Det ser ut som et Wii spill. Faktisk styggere enn Resi 4. Underlig nok kjører dette faktisk på Resi 4 motoren og ikke den 360 orginalen kjørte på så derfor blir det vistnok mer fokus på skyting enn denging.
Kan i grunn ikke si jeg er så veldig spent på dette. Capcom påstår de lett skal greie å skvise 100 zombier på skjermen på en gang, men tror vi på det? I den videoen er det vel rundt 15 på det meste.
Om ikke annet har de fjerna det mongo tidssytemet samt savinga og strømlinja historien mer så akkurat der blir det vel mer levbart. Kanskje kontrollen og veier såpass opp at det faktisk kan bli verdt å plukke opp?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Er det bare jeg som synes animasjonene ser ræv ut? Alle zombiene reagerte klin likt da de ble skutt også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så de har fjerna det som gjorde Dead Rising unikt, og lagt inn ting for at det skal ligne på et fire år gammelt spill? Hurra!

Kilik

Lokal moderator
Chop Till You Drop er i alle fall tidenes undertittel.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Chop Till You Drop var også det de brukte som tagline i bladreklamene for 360-spillet. Så en i et gammalt Edge så nylig som i går, så detta veit jeg.

Sånn ellers så har jeg såklart ikke spilt Dead Rising på Wii enda, men for meg virker det som om Wii-porten går en annen og kjipere vei enn 360-utgaven gjorde. Dead Rising prøvde mange nye ting, hvorav ikke alle fungerte like bra (å eskortere ut overlevende var for eksempel det punktet hvor spillet falt ganske så mye sammen for min del), men resultatet ble uansett en unik opplevelse jeg er glad for at noen fant ut at var vits i å lage. Det er nettopp følelsen av at noe står på spill mens du driver og jazzer rundt i et helt kjøpesenter fylt med zombier som er Dead Rising for min del; hvis man endrer savesystemet sånn at det går an å save oftere eller sånn at man får continues så blir den opplevelsen fattigere i mine øyne. Dead Rising er uansett et veldig kort spill (tre dager går veldig fort), så jeg syntes det var digg å kunne spille om igjen for å prøve nye ting, eller for å klare oppdrag jeg ikke fullførte.

Lodin

Der Waaaah
Sega viser oss åssen man lager trailer for sine middelmådige zombie Wii spill. Desuten virker det som vi endelig får lide som G gjorde siden han er spillbar. =D

D

Doctor Downs

Gjest
Høh, ikke vanskelig å se hvor inspirasjonen kommer fra, men så lenge inspirasjonskilden er god, så...