F.E.A.R. kjem til å ha "Bullet-Time" i MP-delen

#1
"I bunn og grunn er flerspillerkomponenten slik vi er vant til at flerspillerdelen til et førstepersons skytespill skal være. Her har vi alt det vi forventer - masse våpen, de vanlige spillmodusene og en rekke forskjellige kart å spille på. Det som gjør at F.E.A.R. skiller seg litt ut fra mengden er at gameplayet inneholder en form for "bullet time", og at denne også finnes i flerspillerdelen.

Dette fungerer slik at det laget som plukker opp en slags "power-up"-bonusen på brettet vil kunne løpe rundt og ta livet av motstanderne mens disse beveger seg i sakte film. Naturligvis er det kun mulig å benytte seg av "bullet time" i kortere perioder, og spillerne begge lagene kan til en hver tid se hvem det er som har denne "bullet time"-bonusen. Det tar en stund før spilleren som har plukket opp bonusen vil kunne aktivere "bullet time", og innen han får gjort det er han naturligvis et ettertraktet bytte for det andre laget.

En annen detalj som kan få mye å si for gameplayet er at F.E.A.R. inneholder en rekke muligheter for nærkamp (i tillegg til våpenbasert kamp). Du kan for eksempel hoppe mot fienden og gi ham et kraftig spark (som en ekte Kung Fu-helt) eller foreta sklitaklinger som ville gitt en hver fotballspiller rødt kort og utestengelse resten av sesongen."
 

Novastrum

Feminist-elitist
#5
Hvis én person har bullettime må alle som spiller på serveren/radiusen av fyren som har powerupen ha bullettime. Hva er da vitsen?
 
#6
Opprinnelig skrevet av Novastrum@22.01.2005, 21.42
Hvis én person har bullettime må alle som spiller på serveren/radiusen av fyren som har powerupen ha bullettime. Hva er da vitsen?
166983​
Fiendene skal vistnok gå enda saktere enn den personen eller det laget som har powerupen.
 
#7
Novastrum: Kanskje eg misforstod spørsmålet ditt, men alle som er påloggja serveren får ikkje "bullet-time" når den er aktivert. Når ein person på det eine laget har tatt ein "power-up", må ein vente 10 - 15 sekund før "bullet-time"-funksjonen kan aktiverast. Når den er aktivert får heile laget - til han som tok ein "power-up" - "bullet-time" sånn at dei kan drepe motstanderanes lag i slow-motion. Vitsen med dette er simpelthen at det vert lettare for det eine laget å elimenere fiendar etter som dei har "bullet-time".

Ps. For at "power up"-funksjonen skal bli rettferdig får alle som er påloggja serveren vite kven som har plukka den opp - når nokon først plukker den opp. Dette for at det ikkje skal bli så vanskeleg å eliminere vedkomande som har "power up' en".
 
#9
Hva med multiplayer i til MaxPayne i det hele tatt?

Når man plukker opp bullet-time item så beveger bæreren av itemet 20% tregere, mens motsanderene beveger seg hele 40% tregere.
Man skal også kunne bruke sparke funskjonen i MP, dermed kommer HK (headkick) til å vær den nye hiten :sikle: