Fable Gold

Opprinnelig skrevet av Epzilon@25.08.2004, 15.10
Interesser ikke Halo2 deg engang?
92991​
Halo 2 interesserer meg lite siden jeg ikke er noen super fan av eneren. Jeg synes Halo var et hel ok FPS. Ikke noe mer igrunnen. Men om Halo 2 viser seg å være en del bedre, må jeg nok vurdere sterkt å skaffe meg en Xbox. Spesielt nå som Microsoft kutter prisen igjen.

Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak+25.08.2004, 16.18-->
<!--QuoteBegin-Epzilon
@25.08.2004, 15.10
Interesser ikke Halo2 deg engang?
92991​
Halo 2 interesserer meg lite siden jeg ikke er noen super fan av eneren. Jeg synes Halo var et hel ok FPS. Ikke noe mer igrunnen. Men om Halo 2 viser seg å være en del bedre, må jeg nok vurdere sterkt å skaffe meg en Xbox. Spesielt nå som Microsoft kutter prisen igjen.
93002​
[/b]
Jeg var ikke direkte over-begeistret for Halo: Combat Evolved selv, men Halo 2 ser jo mye bedre ut. I hvert fall når det gjelder multiplayer-delen. Skaff deg en XBox, XBox Live og Halo 2! :tommelopp:

På en annen side... Halo 2 kommer sikkert på PC en eller annen gang, så du kan jo vente på en eventuell lansering til PC.

---

Når det gjelder Fable, så skal jeg nok ha det, men jeg er ikke direkte overbegeistret over det. Ser fram til å prøve det i hvert fall, og det virker artig. Likevel er jeg litt skeptisk. Men holder det hva det lover, så blir det nok bra.

Opprinnelig skrevet av Lodin@25.08.2004, 17.07
Hmmm, masteren blei printa på en Sony DVDR av alle ting.
93066​

Jupp, ironisk nok.

Hva er ironisk med det? Det er riktignok et Xbox ekslusivt, men sist jeg sjekket var det ikke Microsoft som eide Lionhead Studios.

Opprinnelig skrevet av LocoLennon@26.08.2004, 19.04
Hva er ironisk med det? Det er riktignok et Xbox ekslusivt, men sist jeg sjekket var det ikke Microsoft som eide Lionhead Studios.
93547​

Synes bare at LionHead valgte å bruke en Sony CD var litt ironisk,
ettersom Sony er erkefienden til MS.

Jeg gleder meg VELDIG til det spillet her! Har fulgt med å sett på det som er av bilder og filmklipp siden første gang jeg hørte om det.

Og det ser utrolig bra ut synes jeg, det eneste som er litt dumt er jo at det ikke har Xbox Live støtte da....

Hadde vært morro å spilt sammens med noen venner osv...men men vi får krysse fingrene å håpe at spillet leverer som lovet.

Vet om flere som kommer til å kjøpe Xbox når Fable kommer. Desuten hva er 1300,- for værdens råeste spille konsoll da? :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gamecube koster da ikke 1300...?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men du snakket om "værdens råeste spille konsoll(sic)". Xbox er enda ca. tjue kongespill unna å være råest. ;)

Opprinnelig skrevet av Yetipants@27.08.2004, 12.38
Men du snakket om "værdens råeste spille konsoll(sic)". Xbox er enda ca. tjue kongespill unna å være råest. ;)
93845​

Ah...slik du mente. Hehe! Vel....det kan vel diskuteres da... ^_^

9,3 av IGN venter spent på gamespot

Kilik

Lokal moderator
8.6 er meget bra til å være Greg Kasavin. Dette skal skaffes. Har hele tiden hatt sansen for konseptet...

Pleier Greg Kasavin å være så veldig gjerrig med karakteren da? Han gav jo blandt annet Metroid Prime 9.7 og Final Fantasy X 9.3. Ok, dette er bare noen eksempler jeg hadde i hodet akkurat nå, men jeg kan ikke huske at han pleier å være så veldig streng. Da synes jeg Jeff Gerstmann virkere hardere.

Men uansett. Fable virker veldig interessant. Jeg tror jeg må få kjøpt meg en Xbox nå som prisen er så lav.