Fable kommer til Pc

Lodin

Der Waaaah
#21
Opprinnelig skrevet av Nicholas@09.07.2005, 07.53
Unnskyld - hva? Er dette da altså det originale spillet med flere monstere og lignende stæsj? For en interessant måte å bæsje kjøperne av det originale Fable i ansiktet på!
240596​
Det kalles en ad-on pusen. Helt vanlig på PC markedet og ikke noe å gjøre på seg over.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Mmmmmnei. Man får med det originale spillet i tillegg. Hadde det ikke vært koselig om de lot de med det originale Fable få laste ned det nye contentet ihvertfall?
 
#24
Barskt. Dette må nesten skaffes. Har ikke spilt det, men virker vakkert...
 
#25
jeg følger kanskje ikke helt 100% med, men når kommer spillet til PC? har en dato blitt fastsatt?
 
#26
Opprinnelig skrevet av Frenzy@10.08.2005, 10.05
jeg følger kanskje ikke helt 100% med, men når kommer spillet til PC? har en dato blitt fastsatt?
249755​
Som emnetittelen beskriver, så kommer det på PC ja. Det var på den plattformen det først ble annonsert. Så kom nyheten om en Xbox utgave rundt E3 tidligere i år. Dato er ikke fastsatt, men ryktene skal tilsi at det kommer sent i år.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
For å være helt nøyaktig så er de fleste steder enige om at det dukker opp den 23 september. Blir spennende å se hvor mye nytt de egentlig har lagt til.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Ok på tide med litt klargjøringer. Ja, dere kan snakke om ting som hvor dere er i spillet og hva dere syns om det. Nei, dere kan ikke snakke om hvordan dere fikk tak i det. Såvidt vi vet jobber dere alle for diverse aviser og websider og har motatt kopier fra MS som skal anmeldes. Poster som indikerer noe annet blir slettet eller redigert.
 
#33
Jeg tror jeg må ha meg dette. Men for meg er det blitt slik at etter jeg har spilt (MMO)RPG-spill online, bli RPG-spill offline dritkjipt...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Historien og dybden som ikke finnes online forvirrer deg?
 
#35
Etter man har spilt WoW, gjelder den "alle andre spill er kjipe"- regelen alle spill.

Nei, den gjør ikke det. Men når jeg spiller noe i FF serien, Morrowind eller noe annet, blir jeg så alene i verdenen. Og alt blir så stille og kjedelig.
 

Lodin

Der Waaaah
#36
Det er godt mulig, men kan man bli hallik i noen av de spillene? =D



Det er ikke kødd engang. De har lagt til et bordell i spillet og man kan ende opp med å eie det.
Man kan også shagge horene sine når som helst uten å betale.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38

Y HELO THAR


RARR HULK SMASH


HAY GUYZ L00K @ MY KEWL NEW HATZOR
 
#40
Altså. Spillet vil visst ikke starte på min maskin. Jeg frykter det har noe med mitt homo lydkort å gjøre, som det står i readme-fila, men jeg oppdaterte jo driveren men fortsatt er alt homo ... :(