Fable kommer til Pc

Fant sønnen død foran datamaskina! =D

Jeg satt også og så det programmet, og etter det var ferdig må jeg si at jeg begynnte å reflektere litt.
Kanskje jeg bare skulle kanselere WoW accounten min og slutte totalt med spilling, siden de langsiktig kan være skadlige.... men her sitter jeg da...

hmm

Jeg tror jeg spiller litt WoW eller kanskje Fable :p

Lodin

Der Waaaah
Den dokumentaren er merkelig laga. Starter med en Kanadianer i Sør Korea som tjener bigbux i Starcraft . I det neste øyeblikket står de på et E3 og priser Peter Millionbux opp i skyene. Var ikke akkurat det spillet han og gnombrødrene prater om som vi endte opp med... :rulleøyne:
Så avslutter de med at alle spill er onde og råtner hjernen din.
Virker nesten som om noen har klipt sammen tre helt forskjellige dokumentarer. Uansett tror jeg det vi kan ta med oss fra det programmet er at onlinespilling og spill generelt er alvorlige saker. :p

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, har fått meg dette spillet nå og fått testet det litt ut. Men har et mega stort problem, jeg får av en merkelig grunn i ikke lyd inne i selve spillet? Og det ska være stemmer i spillet, om jeg har rett. Uansett, så er det heller ingen musikk i spillet :( Så det blir dønn kjedelig og spille hehe. Jeg har lyd i alle de små film greien, før jeg kommer inn til selve spillet osv.. Men når jeg kommer til menyene, så er det ikke noe form for musikk der osv.. Så lyden i spillet her helt borte, frustrerende egentlig.

Så noen som har hatt noen lignende problemer?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekk om du har satt lydnivået til 0 i options. Og Lionhead har også sagt at en viss versjon av Audigy 2-driverne til Creative ikke funker med spillet, så legg inn nye drivere.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, får prøve det med driveren da, siden jeg har musikk eller's på pc'n osv.. Og deg lyd greiene står nesten på fult inne options.

EDIT: Ehh ja så var det nettopp det da, at jeg ikke får oppdatert driveren til lydkortet mitt. Siden den nyeste driveren ikke finner lydkortet på pc'en osv.. Og det er da veldig merkelig, siden kortet seff er i pc'en og alt..

Halky

Veteran bruker ;)
Okey bump :p

Hmm, har nå rundet selve hovedstorien som god ;) Men jeg har vel noen sånne små quest igjen, som jeg kan ta osv.. Men jeg lurer på en ting, åssen får man det sverdet som sitter fast i den steinen? Har prøvd, og har styrke ogsånt på fult, men får det ikke opp :p Så åssen får man opp det sverdet? Også er det, det tempelet of Avo eller noe vedsiden av, som man kan ofre penger til, men får man i det hele tatt noe derfra? Har gitt noen tusen, uten og fått noe tilbake osv..

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@29.09.2005, 16.44
Men jeg lurer på en ting, åssen får man det sverdet som sitter fast i den steinen? Har prøvd, og har styrke ogsånt på fult, men får det ikke opp :p Så åssen får man opp det sverdet?
264794​
Når du har forsøkt en gang, og ikke oppfylte de rette kriteriene, må du maxe ut Physique, Health og Toughness. Da skal det nok gå.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, mangler bare health, siden de aldre er på mask, men er det sverdet no bra foresten? :p Håper det er bedre en det jeg allerede har men, tviler litt.

Det beste sverdet er det du kan få ved å besiere Jack Of Blades, så lenge men ikke hiver det fra seg da :p
Gamefaqs.com har full oversikt over alt av våpen und so weider.

Halky

Veteran bruker ;)
Ja..... Det var vel akkurat det sverdet jeg heiv i fra meg i den vortex greie for og komme vidre, fikk heller ikke til og kutte opp søstra til fyren, med det sverdet sånn som hu sa. Så da bare heiv jeg det fra meg :p Siste bossen, Jack Of Blades både i menneske form og i drage form, var ganske enkle bosser og ta foresten.

Det er et lite mod samfunn som har klart å gjøre sånn at man kan løpe rundt overalt. Det gir spillet litt ny spenning. Og at man kan kose seg med å gi heroen sin nye former. F.eks gi heroen din formen til thunder eller formen du hadde helt på starten av spillet. Venter bare på muligheten til å få endret alder...

Jasså, det kommer til PC. Håper det ikke suger like ille som Xbox-versjonen. Eller er det bare en konvertering? ( >_< )