Opprinnelig skrevet av oLLa+02.04.2004, 18.16-->
OK, blandet sikkert med Duke Nukem Forever da.. Er ikke lite med 5 år heller gitt.
[/b]
<!--QuoteBegin-junkmastaflex
@02.04.2004, 12.48
Det har ikke vært under utvikling i 8 år, det har BARE tatt 5 år
Det har ikke vært under utvikling i 8 år, det har BARE tatt 5 år

Men tilbake til Fable. Når jeg først fikk høre om det spillet så begynte jeg å glede meg stort og jeg hadde egentlig ganske enorme forventninger til spillet. Det virket som om utviklerene hadde klart å få spillet til å virke veldig fritt og at en kunne bestemme i stor grad hvordan karakteren ens ville ende opp. Grafikken var også veldig bra da.
Idag så synes jeg det virker som om spillet begynner å ta skade av alle utsettelsene. Grafikken er ikke like bra lenger (sammenlignet med enkelte andre spill). Gameplayet virker mindre fritt og mange av mulighetene man har virker veldig tåpelig (Beklager, synes ikke at muligheten til å stå å rape i en bar er et nødvendig gameplay element). Voiceactingen er også helt jævlig, de må for guds skyld slutte å bare bruke folk med australsk aksent. Spillet ser nå helt middels ut og dersom det utsettes lengre nå så frykter jeg at det kan bli en flopp alla Black and White. Black&White hørtes jo også helt genialt ut før man faktisk spillte spillet og innså at det var noe av den mest oppskrytte møkka man hadde sett på pc skjermen.
Menmen, de kan jo selvsagt overraske og faktisk levere et bra spill, men jeg personlig synes det ser litt tynt ut nå.