A Alex Medlem 6 Feb 2006 #1 6 Feb 2006 #1 Tittelen sier det meste. Jeg har ett factory sealed eksemplar av Rez jeg egentlig kan leve uten (har alt for mange kopier av det spillet ). Gi bud!
Tittelen sier det meste. Jeg har ett factory sealed eksemplar av Rez jeg egentlig kan leve uten (har alt for mange kopier av det spillet ). Gi bud!
Freeman Medlem 6 Feb 2006 #2 6 Feb 2006 #2 Siden play-asisa her dette til $13 så tenker jeg at jeg byr 142 inkl porto. Har det 60 hz modus?
A Alex Medlem 6 Feb 2006 #3 6 Feb 2006 #3 Siden dette er PAL, aksepterer jeg ikke budet ditt. NTSC-JP finnes det tonnevis av, men PAL er voldsomt mye vanskeligere å få tak på. Husker ikke om det er 60hz modus.
Siden dette er PAL, aksepterer jeg ikke budet ditt. NTSC-JP finnes det tonnevis av, men PAL er voldsomt mye vanskeligere å få tak på. Husker ikke om det er 60hz modus.
Freeman Medlem 6 Feb 2006 #4 6 Feb 2006 #4 Hvor mye mener du det er verdt? Ikke lysten å vente 2 uker ved postkassen.
Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 6 Feb 2006 #7 6 Feb 2006 #7 Det er med 60hz-modus, bare for å svare på det.
S Sulky Medlem 6 Feb 2006 #8 6 Feb 2006 #8 Er det noen som vet om Jeg kan bruke en japansk vibrator på dette spillet? i så er jeg veldig intressert. Hvis du er intressert i å bytte så sjekk salgsemne mitt.
Er det noen som vet om Jeg kan bruke en japansk vibrator på dette spillet? i så er jeg veldig intressert. Hvis du er intressert i å bytte så sjekk salgsemne mitt.