Fall Guys [nytt spill] [Takeshi's Castle] [party] [Fail Gays]

D

Deleted member 91

Gjest
#1

Fall Guys er: FPS; hobby-grade coop campaign; genre-blended, multi-mode competitive e-sports; meta-growth, choice + epic Battleborn Heroes! Evt. er det 60 søte figurer som konkurrerer på hinderløyper, i stil med tv-seriene Wipeout og Takeshi's Castle. Jeg testa noen runder og syns det virker relativt artig, noen av rundene er lagbaserte så det er litt tilfeldig, men fortsatt morro. Nesten litt Mario Party uten brettspillet. Det er dessuten gratis på PS+, hvilket er grunnen til at jeg lager tråden i denne seksjonen av forumet -- klarer vi å dra sammen noen SG-ere for noen runder?? Forumveteran @Sheffield er allerede på gli. RSVP i tråden.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Melder moderat interesse
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
M i n m a n n. Når selv Shinra klarer å presse frem litt moderat interesse innimellom kidsa, coviden og ryggen, så regner jeg med at flere stepper up her??
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Er det stemning for noen runder i ettermiddag/kveld? Evt dagtid i morgen, typ mellom 12:00 og 16:00?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Sheffield, Thinaran og jeg prøvde oss på en runde nå, for å starte med det positive: Menyen funker fjell, ingenting å utsette på den! Litt verre med bokstavelig talt alt annet, RIP til serverne