Fallout 3 til ps3 til 200 kr

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hei!

Jeg eier Fallout 3 og har nå tenkt til å selge det videre etter å ha runnet det 2 ganger. Men det er en liten fnuss jeg vil opplyse. I blant hendte det at spillet frøs når man gikk inn i store områder eller når modusen "V.A.T.S" ble brukt. Jeg ble selvfølgelig ergerlig over dette og returnerte spillet imot en ny kopi. Men i ettertid viste det seg at de samme feilene gikk om igjen også i dette nye tilfellet. Jeg rådførte meg med andre Fallout3-eiere i spillkretsen og fant ut at dette var "normalt" og var en del av de utallige glitch'ene som finnes i spillet. Rådet jeg fikk var "Husk å lagre ofte - og stick with it" :(

Dermed vil jeg på forhånd varsle om disse ulempene i spillet, for å forhindre uenigheter i ettertid. Selve gameplay-messig fungerer mesteparten optimalt, som sagt - så inntreffer feilen mest når man er ved store områder og noen ganger greier spillet faktisk å gjenopplive seg selv etter noen minutter. Samt at det er fortsatt mulig å skaffe seg alle trophys'ene som er tilgjengelige, noe som er vesentlig for enhver gamer.

OBS! - Spillet følger ikke med manual, denne har jeg dessverre rotet bort :(
Cover er mint og ripefri disk.


Prisen er som nevnt 200,- og dette inkluderer porto :)
Alternativt kan vi også møtes i Oslo for et raskt kontantoppgjør ;)

Jeg vil nødig ta i bruk oppkrav, siden det dreier seg om en relativ liten sum.
For å gjøre ting "sikrere" for kjøper, kan jeg tilby delbetaling der man betaler 100,- forskudd og de resterende 100,- etter mottatt vare.
Men hvis det dukker opp en kjøper fra Oslo, må jeg nok prioritere vedkommende framfor andre. Hvis det er spørsmål om varen eller framgangsmåten, svarer jeg gledelig på disse, så fort som jeg har muligheten.
Håper dette høres interessant ut og at det kommer noen seriøse henvendelser.

Takker for at du tok deg tid til å lese denne annonsen :ler:
 
#2
Det var en utrolig hyggelig skrevet annonse. Jeg begynte seriøst å smile. Ville bare nevne det, sånn at du vet at det finnes mennesker som setter pris på hyggeligheten din. Og ja, det var beklageligvis alt.

Lykke til med å få solgt det! : - )
 
#3
Takk for den hyggelige tilbakemeldingen Aleks :) Det var veldig snilt gjort og ganske overraskende samtidig :p Du har dessuten helt rett! Det er alltid trivelig å vite at det finnes noen setter pris på de enkelte ting i livet ;)

Keep up the good work :ler:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Enig med Aleks, det var en koselig annonse. Vil bare ringe inn og si at jeg hadde samme problemene med Fallout (PS)3, at den plutselig hengte seg i VATS i opptil et halvt minutt før den gikk videre. Jeg gikk ikke så langt som å bytte spillet, jeg bare husket på at det var laget av Bethesta.
 
#5
Hei igjen :)

Jeg vil takke alle sammen som har vist sin interesse og informere om at spillet har blitt solgt :ler:

Benytter samtidig sjansen til gi mad creds til Aleks og Thinaran som begge har vist sin vennlige natur. Dere er noen ordentlige karer! ;)

Hvis en moderator kunne stenge av denne tråden, ville det vært kjempekjekt :p

Kanskje jeg dukker opp senere med et annet spill å selge. Forhåpentligvis ett med mindre bugs

Takk for meg :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.