Far Cry: Instincts Predator

#1
Ubisoft holder nå på å lage et Far cry spill til xbox 360. Det skal vistnok inneholde det originale far cry, og far cry instincts, bare med oppfiffet grafik.
link til gamespot:
Far cry instincts predator til xbox 360

Fåreløpig er det bare ¨2 bilder, men bare de ser veldig bra ut. Skal være nye maps, modes, og våpen.



Så skriv i vei om dette spillet, inkludert far cry instincts til vanlig xbox, siden det også er i spillet. Og om erfaringer av det.

:tommelopp:
 
#4
kan vel nevne at AI'en har fått en kraftig overhaling. Er vel bra det..

Til de som har far cry instincts til xbox, hvordan er spilet på splitscreen. er det biler, bots. og sånt. og hvordan modes kan man spille splitscreen på?
 
#5
Jeg skal si deg hvordan Far Cry: Instincts er. Når jeg hørte ordet "map editor", da gledet jeg meg skikkelig til FCI. For map editoren er skikkelig bra. Men den er det eneste som er spesielt med FCI. Multiplayeren er veldig dårlig. Alt er dårlig gjennomført. Xbox Live Lobbyen, når du skal til å joine en kamp, er vanvittig dårlig sammenlignet med Halo 2's. Jeg hørte bare stemmer på TVen når jeg spilte Xbox Live, og jeg klarte ikke å få stemmene over i headsettet. Multiplayeren er dårlig. Denne nye modusen, "Predator", er en god idé. Men det hjelper ikke når kontrollen er slik den er. Det er kjekt med store utendørsbaner hvor du kan kjøre kjøretøyer på land og i vann, tilogmed i lufta, men det hjelper ikke når styringen er så ræv som den er. Det er greit å kunne kjøre og sikte til sidene, men det ødelegger styringen. Dette er et skikkelig ræva spill, og langt ifra bedre enn PC-versjonen, hvis du ser bort i fra grafikken. Våpene er veldig ubalanserte, og hvis du sammenligner dette spillet med Halo 2.. FCI suger hardt.

Sorry for å si det. Men jeg hadde gledet meg i to måneder til dette spillet. Innlegget er skrevet i hat btw.
 
#8
så den videoen her om dagen. :)

SKAL kjøpe dette her uansett hva. Sinnsyk grafikk, beste på 360 hittils spør du meg.

Håper det blir map editor, og masse folk online. ;)
 
#9
Til og med hvis spillet blir like ræv som forgjengeren? Tenker på styringen, historien, våpenene, banene og menyene. Grafikken er ikke alt, vet du.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Øh... du skrev selv i din forrige post at du var blitt overbevist av den ene videoen?
 
#11
FarCry: Instincts er forøvrig ikke ræv uansett. Masse urørt potensiale, men det glimter av og til med noen veldig godt designede sekvenser. At målet til utviklerne var å få oss til å tilpasse oss sittuasjonen en befinner seg i kommer tydelig frem, men man får sjeldent noen gode hint til hvordan man er ment å spille og aldri har en gode muligheter til å analysere sittuasjonene for å finne ut av dette. Å ta spilleren ut av de flotte jungellandskapene og stappe dem inn i trange huler var heller ikke noe sjakktrekk. Men kontrollen var helt fin for meg (som i et hvilket som helst Fps på konsoll) etter litt instilling og somsagt så glimter det til med noen deler som pekte seg veldig positivt ut.

Meh, kan like gjerne poste hva jeg skrev i "Siste spillet du runda"-emnet:

Opprinnelig skrevet av Morbobzor
Til tider veldig bra, til tider veldig kjedelig. Det la igjen en råtten ettersmak av "hvis de bare hadde gjort det litt anderledes, ville det ha vært megafett". Det har for øvrig også noen av spillhistoriens mest irriterende antiklimaks. Det kunne blitt veldig interesant, men jeg endte opp med en kjip følelse av frustrasjon nemlig fordi det ligger så mye potensiale i det det i starten virker som de prøver på.
 
#13
Ikke Halo-bra, men den fungerte greit. I singleplayeren er det ikke spesielt mye fokus på dem, så der var de aldri en plage. Nå har jeg ikke spilt noe multiplayer (har vært offline på rommet i evigheter nå), men jeg får inntrykket av at det er for den kjøretøyene er der. Og at det der er rom for perfeksjon er da ingen dårlig ting?
 
#14
Nei, får håpe de forbedrer det skikkelig i FCI: P. Jeg vet hvertfall at Halo-styring hadde slått skikkelig ann hos folk. Men det som også hadde gått ann, er at.. I Halo-spillene så er det jo en liten markør. Nå du svinger den, og styrer fremover med den andre analoge stikken, da kjører kjøretøyet den vei. I FCI så er det jo opplagt at spillutvikleren tenkte at du skulle ha mulighet til å skyte fra kjøretøyet, det er en bra ting. Men hvis de lagde det som i Halo, og den markøren du svinger etter var siktet... Det kunne blitt bra.
 
#18
Det ser faen bare ut som bilder fra FCI med oppgradert grafikk.. :tommelned: Skal det ikke være et nytt spill? Jeg er ikke overbevist.
 
#19
Spillet heter ikke Far Cry Instincts 2 nei. ^_^

Edit: Det jeg prøvde å si var at det ikke har tallet 2 bak seg, og er derfor ikke en ordentlig oppfølger. Så av den grunn er det for min del ikke en bombe at det tilsynelatende bare er grafikken som har fått en overhaling.