FarCry og Tank Racer til PC

#1
Ein klassikar og eit totalt ukjend! Billig billig!

Eg tok ein titt etter ting eg ville ha ut av rommet mitt, og fann to spel. Då eg prøvde å selja til GameStop, fekk eg vita at dei ikkje tek PC-spel, men at eg burde prøva spillegal.no. Så, jah.

FarCry (FPS frå 2004 der du er Jack Carver på ei tropisk øy) er DVD-ROM, har både ein- og fleirspelardelar og har fått 16+ aldersgrense frå PEGI. Du må ha serienummer for å installera, og det finn du bak på manualen (som fylgjer med, ja). Disken er fin, boksen er fin, ikkje noko problem. Boksen seier at du må ha desse spesifikasjonane: Windows (står ikkje noko om Vista), 1 GHz prosessor, 256 MB minne, Geforce 2 eller ATI 8500 3D-kort, DirectX9, 4x DVD-ROM, DirectX-kompatibelt ljodkort, 4 GB ledig plass og :)laugh:) 64 Kbps internett. Eg vil ha 50 kroner for det, pluss frakt om det skulle bli naudsynt.

Tank Racer er eit sånt spel du finn på botnen av "90 % avslag!!!"-bøtta i butikken. Eg skal ikkje ha pengar for det, anna enn for porto om du ikkje kjem og hentar. Boks og disk er fine. Det er som du kan gjetta eit racing-spel med stridsvogner. Du plukkar opp power ups (frå rakettar til UFO-ar) og slåss deg fyrst i mål. Tenk Mario Kart 64 (då meiner eg grafikken òg), berre ikkje fullt så søtt. Eg trur kva maskin som helst kan køyra det, men for nostalgien si skuld skal eg lista opp det som står som minimumskrav på boksen... på fransk: Pentium 233 MMX eller liknande, Windows 95 eller 98, 16 MB minne :)laugh:), 4x CD-ROM, kva grafikkkort som helst som er 3D-kompatibelt, DirectX6 med 4 MB minne osb.

Eg bur i Storetveitåsen 11 (http://maps.google.no/maps?f=q&sour...toretveitåsen+11,+5067+Bergen,+Hordaland&z=16) i Bergen. Kjem du hit, vert ting billigare. Retten på kvar av spela går til fyrste som melder interesse, anten her eller på e-post eller på telefon 91840782.

- WP CEO
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Du hørte fra en Gamestop-sjappe at du burde prøve å selge det her? =/
 
#3
Jeg skuler varsomt i rettning av Oma her. <_<
Og i tillegg vil jeg henvise til punkt nr 2 i forumets enkle og forståelige regler. Du er ikke i Bergen nå, gutt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4
Nå er det riktignok en stund siden jeg hadde nynorsk på skola, men for meg virker det som det er alvorlig frenzing ute og går her.
 
#6
Jeg hadde ikke så nynorsk selv, så for meg blir det han skriver gresk. Vil han skrive nynorsk, så fair enough.
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Jeg skuler varsomt i rettning av Oma her. <_<
Og i tillegg vil jeg henvise til punkt nr 2 i forumets enkle og forståelige regler. Du er ikke i Bergen nå, gutt.
1.
I Spillegals forum skriver vi på norsk, ikke SMS-språk eller dialekt (1 anmerkning)
Nynorsk er ikke en dialekt, men en offisiell norsk skrifspråknormal, så STFU.

2.
Ikke skriv et innlegg eller start en tråd hvis det ikke tilfører diskusjonen/forumet noe positivt.
Igjen, STFU.

Edit: ups, glemte å paste slutten av quoten i punkt nr 2:
(1 anmerkning)
*fikse*



Carry on, WP.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#8
Jeg hadde ikke så nynorsk selv, så for meg blir det han skriver gresk. Vil han skrive nynorsk, så fair enough.
JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV JEG HADDE IKKE SÅ NYNORSK SELV


Hva faen skal det bety? Det er bare helt gresk.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Bare så det er sagt så selger GoG Far Cry 1 til 60 spenn, så 50 pluss porto er litt meningsløst vil jeg si. Men men. Sånn er det.
 
#10
Du hørte fra en Gamestop-sjappe at du burde prøve å selge det her? =/
Jepp.


Jeg skuler varsomt i rettning av Oma her. <_<
Og i tillegg vil jeg henvise til punkt nr 2 i forumets enkle og forståelige regler. Du er ikke i Bergen nå, gutt.
"Høg fem" går til Sancti og SirkusMartin. Og jo, eg er i Bergen. Og Bergen er ein bokmålsby, så du veit ikkje kva du snakkar om.

Sånn, kan vi no halda diskusjonen til spela eg sel?
 
#11

Sånn, kan vi no halda diskusjonen til spela eg sel?
Sånne søte dyr som går på klubb?

Men seriøst, annonsen din var muuligens litt lang, dog trivelig og informativ. Prisen er ikkje dårlig heller, forstår ikkje kva folk sutrer etter når du skriv nynorsk. Har aldri fått klager sjølv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Det er fordi det er Frenzy og Frenzy er Frenzy. Dvs. teit.