Farcry til PS3

#1
Fant denne traileren (som helt sikkert er farcry til den kommende ps3) på GT i går og hadde lyst til å dele den med folket her :)

http://www.gametrailers.com/player.php?id=9020&type=mov

TRaileren ga meg en liten smak på hva ps3 er i stand til...

Natt og dag syklusen imponerte veldig. Lys-effektene og skyggene så også veldig bra ut, og for å ikke snakke om de 3d-lagde skyene. Menneskene så også utrolig realistiske ut.
jeg må nok si at, det jeg gleder meg mest til utenom den syke grafikken (og gameplayet selvfølgelig,som jeg ikke vet noe om enda) er den utrolige interaktiviteten som ble vist når fyren gikk over bladene, og når bilen krasjet i hytta. Landskapet og vannet imponerte og syns jeg. Det eneste som ikke så noe særlig bra ut var den brenende bilen.
Vel, jeg gleder meg som en liten unge! Å spille farcry med den grafikken og de effektene må jo være det tøffeste som finnes
^_^
 
#2
Tar jeg ikke feil nå, så er den videoen du linker til en techdemo for CryEngine 2.0 som blant annet skal brukes i det nylig annonserte spillet Crysis(Crysis emnet her på SG) og en Far Cry oppfølger.

Crysis er foreløbig kun annonsert for PC.
 
#3
hmm... På GT var traileren under kategorien playstation 3 iallefall. CryEngine 2.0 blir sikkert tatt i bruk på PS3 og. Håper det. Jeg gidder ikke å bruke penger på å oppgradere PCen.
 
#4
Blir garantert brukt til PS3. Kan bli heftig grafikk det der :)