Favoriserer du?

CyberK

Finner ikke på noe.
#41
fårrdi jei syns xbox er bærsj, uten egentlig å ha spilt det mer enn ti minutter i butikken. Og det gjelder både originalen og 360. Dette er egentlig jævlig tåpelig, noe han liker å minne meg på hver gang han har vært hos Nicholas og spilt masse Xbox.

/me er MS-hater.

P.S: Nintendo har jeg ingen problemer med, jeg har bare aldri kjøpt noen av sakene deres. (Game Boy teller ikke, siden PSP ikke fantes ennå.) Derimot har jeg langet ut sinnsvake summer for hver jævla unyttige dingsboms Sony har laget til PS2.
 
#42
Nintendo Fanboy: 18%
Sony Fanboy: 65%
Microsoft Fanboy: 11%


This means you're:..........................fikk ikke noe jeg :kløsegpåhode:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#44
Nintendo Fanboy: 23%
Sony Fanboy: 55%
Microsoft Fanboy: 5%


This means you're: Somewhat Fanboy


--------------------------------------------------------------------------------

What does it mean?

Well, you like Sony the best, but you aren't in love with them. Guess you're really not in love with video games period... or at least you're not obsessed with them. Which may not be a bad thing.[/b]
Kunne ikke sagt det bedre. ;)
 
M

Molly

Gjest
#45
Nintendo Fanboy: 41%
Sony Fanboy: 60%
Microsoft Fanboy: 8%


This means you're: A Microsoft Hater

What does it mean?

You aren't a fanboy, since you love both Nintendo and Sony. But you really hate Bill Gates and everything he creates. Or at least you don't care about anything he creates.

---------------------------------------
Det stemmer så evig mye :D
 
#46
Har tatt den før for engod stund siden, men jeg tok den en gang til. Nå har jeg kjøpt litt nye systemer osv..

Da fikk jeg dette svaret:

Nintendo Fanboy: 43%
Sony Fanboy: 50%
Microsoft Fanboy: 47%


This means you're: Not a fanboy
 
#47
Nintendo Fanboy: 49%
Sony Fanboy: 49%
Microsoft Fanboy: 14%


This means you're: Not a fanboy


Det stemmer vel egentlig ganske bra, når jeg tenker meg om.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#49
Opprinnelig skrevet av Mitt resultat
Nintendo Fanboy: 57%
Sony Fanboy: 46%
Microsoft Fanboy: 45%


This means you're: You're a Gamer!

What does it mean?

You love all the systems! You'll play anything! Way to go. You should be proud of yourself! You are one of an elite few, to say the least.
Det får'n si :)