For min egen del så har jeg mer lyst til å teste spillene før jeg eventuellt skal kjøpe de, iallefall sånn det var når jeg var mindre... Hvor skal 13åringene få 600 spenn til 20 nye spill i mnd. som 17 av dem de ikke liker? Eneste heldige nå er vel at en spillsjappe her jeg bor så og si "låner" ut spill.. Du har en uke på deg så og si, likte du ikke spillet kan du komme tilbake og bytte det. Personlig er det en flott ting, men litt dritt med tanke på piratkopiering blir 10 ganger lettere..
Litt lite vits i å kaste nykommeren rett ned i dritten, han skrev så og si i første post om noen kunne sendt en PM.. Istedenfor å lasse ut hvordan ditt hvordan datt fiks det sånn så sparer du masse tusen..
Eneste vitsen til jeg har noe converter til NTSC på maskinen min er vel fordi spilla rett og slett er billigere, kommer ut tidligere og noen funksjoner som ikke kommer på PAL.. Selv om jeg sparer til NTSC maskin..
Synes det nesten er værre å lange ut 600 spenn fra en drittunge som ikke vet bedre og hater spillet, når han har brukt 4 måneder med å bære ut søpla, ta ut av oppvaskmaskinen osv. osv. Så er det totalt bortkasta 4 mnd. Samtidig som sikkert ta gutten er totalt drittlei av alt han måtte gå igjennom for å bli skuffa så for å bestemme seg for å aldri gjøre sånne ting igjen...
Ikke det at gutten tenker så langt som å prøve spillet om han liker det så kjøpe det da men
Jeg har jo selvfølgelig litt småsaker selv, det er kanskje mest fordi jeg ikke finner filmer som Kung Pow! i nærmeste forretning...
Men nå begynte jeg bare å skrive i surr så trekker meg sakte tilbake