FF advent childeren

Er det en film eller et spill og hvilken/et konsoller kommer det til ?

*spør for en venn av meg som er for lat til å regge seg på forumet*

C

Crizpy

Gjest
Film.
Fortsettelsen på slutten til FFVII.
Ikke 500 år etter, men 2 år etter.
Så egnetlig forandrer den ingenting.
Den skulle vært ute for år sida, men som vanlig, drøyer square som faen.
Venter på den og FF12.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Åja, den FFVII filmen. Hadde nesten glemt den jeg. Hvor i helvete blir det egentlig av den. Nå syns jeg Skver-Eniks kan få fingra ut av rævva og den ut pluss noen nye spill snart. FFXII for eksempel, som jeg har ventet på i snart tre år. Dæmn....

M

Mako

Gjest
Å helt på slutten av trailer fire er sephiroth. Så han var altså ikke helt dø.

Kan dere vennligst slutte å lure folk til å tro at denne filmen er ute? :(

EagleJin

Bear Necessity
... n00b (ikke Cinos) :p

Sist jeg sjekket var det STOR forskjell på å "lage en ny" og "å gjennopplive" en "person", som allerede har dødd flere ganger enn en katt med 0 liv.
:ninja:

Denne utsettelsen ser ikke ut til å være så dum allikevel, først var det ment at filmen skulle bli på ca. 70 min., men nå har den blitt på over 90 min. Dette er så klart mye bedre, og dette har Tetsuya Nomura sagt selv. Men uansett, dette ser ut til å bli veldig gode saker. Dette gleder jeg mer forferdelig mye til. :D

Kilde: AdventChildren.net

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@02.02.2005, 10.04
... n00b (ikke Cinos) :p

Sist jeg sjekket var det STOR forskjell på å "lage en ny" og "å gjennopplive" en "person", som allerede har dødd flere ganger enn en katt med 0 liv.
:ninja:
171955​
Go fuc£ yourself...

L

Lenne224

Gjest
den scenen på trailer 4 kan jo være et flashback avs ephiroth. men viss han er i live blir vell antagentlig aeris og i live igjenn.

sjekk ut denne linken. der er det bilde av aeris:

http://media.square-x.com/view.php?id=1288

men d kan jo være falskt for tifa og cloud ser litt rare ut :ehm...:

er det noen som hvet hva tid den kommer??

Jeg fant en side der det sto dette:

Yes, I just saw the full 90 minutes. And I don't give a flying crap what anyone says, I loved this.

Er forvirra ass.

Edit: Ja nå har je funnet ut at Fainal fantasy advent children kommer 13 september i Usa så jepp. det var det:p