FF III i 3D til DS (Lite)

Hvordan påvirker dette spillet deg?

  • kommer til å kjøpe DS (Lite) for denne

    Stemmer: 0 0,0%
  • kommer til å importere den japanske versjonen

    Stemmer: 0 0,0%
  • kommer til å importere den amerikanske versjonen

    Stemmer: 0 0,0%
  • kommer til å kjøpe denne når jeg ser i butikken

    Stemmer: 0 0,0%
  • kommer til å lære meg japansk så jeg forstår hva som blir sagt

    Stemmer: 0 0,0%
  • kommer til å opprette egen alter for denne

    Stemmer: 0 0,0%
  • kommer til å skaffe meg FF III-tattoo

    Stemmer: 0 0,0%
  • tar meg en tur til Japan for å overnatte i kø sammen med japanske otakuer

    Stemmer: 0 0,0%
  • en kombinasjon av enkelte ting som er blitt nevnt

    Stemmer: 0 0,0%
  • alt som er blitt nevnt

    Stemmer: 0 0,0%
  • ingen av delene

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Æh. Kommer vel til å importere fra junaiten, så jeg slipper å betale mer enn det er verdt. Kan ikke si jeg gleder meg noe enormt, men man må nesten ha et JRPG til DS-en også. :p
 
#3
Jeg har ikke DS og heller ikke planer om å kjøpe en, men FF III ser ganske gøy ut. Blir nok å sjekke ut noen anmeldelser og hvis det virker bra nok så kanskje jeg blir nødt til å kjøpe det.
 
#5
Det ser herlig FFIX-ish ut, så må nok ha det. Frykter bare at storyen blir litt for simpel, sammenlignet med dagens RPGer. Det synes jeg nemlig var et problem med FF I og II. Jeg kommer forresten til å vente med innkjøpet til det havner i butikker her til lands.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Errrrrrr ... Aldri vært store fanen av Final Fantasy-serien gitt, men den ligger noe i det Yeti sier. Vi får se. Om jeg ender opp med å kjøpe det derimot, kan du være sikker på at det importeres. Spillprisene her i Norge er så jævla latterlige uansett.
 
M

Molly

Gjest
#8
Dette spillet skal jeg bare ha... koste hva det koste vill :D Har vel egentlig alltid tenkt på å kjøpe det jeg..helt siden jeg fant ut at det skulle kommer remake av det
 
#9
Har planer om å bruke en del penger på DS Lite og diverse spill på sensommeren, så det kan godt hende at dette spillet havner på innkjøpslisten en eller annen gang. Kommer mest sannsynlig til å kjøpe spillet når det ankommer norske butikker.

Stemte forresten "Ingen av delene", siden de fleste andre alternativene var idiotiske.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Han heter vel Nobuo Uematsu skrevet på vestlig vis. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Vi sier "i 3D" her i Norge.
Og uansett hvordan du vrir og vender på det, blir det feil å skrive "Uematsu Nobuo". I vesten skrives etternavnet til slutt.
;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Skriv norsk du, gutten min. Kanskje noen orker å bry seg om postene dine da. :p
 
#13
Har egentlig begynt og gått lei Final Fantasy. Har holdt meg til New super mario bros, Oblivion, og Ico ei god stund nå. (også God of war så klart ^^)
 
#14
NÅ har jeg også fått rotert meg til å kjøpe en DS, gratuler meg! :D

Jeg har ikke hatt GBA på lenge og jeg har nå veldig lyst på noen titler på den lille grå. Jeg så at Final Fantasy IV og Final Fantasy I&II har rotet seg bort på GBA. Er dette gode titler? Er de vært prisen man betaler for dem? Tenkte å kjøpe Pokemon Leaf Green (siden det er en remake av de rød og blå), hvordan er Final Fantasy sammenlignet med sette?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Sulky: "Hvordan er en appelsin sammenlignet med en fisketur"?
Pokémon og Final Fantasy er ikke akkurat sammenlignbare, far. Ikke på annet nivå enn historien, iallfall.
 
#16
SITAT(Yetipants @ 02.07.2006, 20.32) 12570
Sulky: "Hvordan er en appelsin sammenlignet med en fisketur"?
Pokémon og Final Fantasy er ikke akkurat sammenlignbare, far. Ikke på annet nivå enn historien, iallfall.
[/b]

Tja, er ikke så veldig opplyst når det gjelder japanske RPG-er, men takk for at du nevnte det
 

Kilik

Lokal moderator
#18
Ny trailer
Dette ser unektelig bra ut. Fikk litt FFVII-feeling jeg. Ser ut til å bli en av de første spillene som virkelig utnytter kraften til DS.
 
#19
Er det sånn at FF3 kommer før til Eurpa enn til USA? Hvordan, hva, hvorfor?

Gamespot:
Release Date: Aug 24, 2006 - Release Region: Japan
Release Date: September 2006 (EU)
Release Date: November 2006 (US)
 
#20
Dette ser veldig bra ut, men jeg må jo si at det minner meg mye mer om FF9 enn det gjør FF7. Ett must for DS'en.