FF Scramble

#21
Necron en spontan innskytelse? Ville det ikke vært litt skuffende om Kuja's Ultima rett og slett kunne ødelegge all eksistens? Si meg... Hvem skulle ha kreert krystallen, om intet var utenfor den?

Og... FFIX har faktisk et underliggende poeng som uten Necron ville vært underlig ødelagt.

(Har en bang anelse om at du ønsket reaksjoner fra denne kanten, eh?)
 
#23
Det er Farplane, ja. Din tur. :)

Sorry, Sisamez, men akkurat nå er jeg ikke i form til å diskutere Necron og Final Fantasy IX. Jeg trekker meg for all del ikke unna, men det får bli en annen gang. Jeg er ikke akkurat god nå ...
 
#24
For å gjøre dett litt enklere, skal dere få et hint: Det er et spyd fra mer enn ett spill i serien.

RRAEOW GHIDKSN

Redigert: Jeg må ha husket feil, for dette spydet var bare i ett spill - ikke to slik jeg husket.
 
#28
TOR REGEN EDM SGNØNER PH ÅÅNAD

ble litt for vanskelig kanskje?

vell....

STOR NEGER MED GØNNER PÅ HÅNDA

der har dere det.
 
#29
Opprinnelig skrevet av SilentBob@11.07.2004, 23.07
TOR REGEN EDM SGNØNER PH ÅÅNAD

ble litt for vanskelig kanskje?

vell....

STOR NEGER MED GØNNER PÅ HÅNDA

der har dere det.
73473​
?????

Hva var det for noe? >_<

Sizamez: Kan vi få ett lite hint?
Den der var vanskelig...
 
C

cloud_fan

Gjest
#31
Kan du gi ett sånt hint du har på FFIX scramble delen?
Trodde først det var noe med guado, men det passet ikke.
 
#34
Siden oppgaven til Sisamez var WAY TOO HEAVY og jeg har bursdag i dag tar jeg meg friheten.

NUAMAMES

hint: et våpen fra flere av spilla i serien.
 
#36
Riktig! Sverdet til Sephy, et legendarisk våpen i en rekke av spillene...og i virkeligheten. Det ble laget av smeden Masamune, og sies å være det mest dødelige av alle japanske sverd som noensinne har blitt laget. Kan vel sies å være en østlig versjon av excalibur...
Eller... De sverdene kan vell egentlig ikke sammenlignes... :confused:

Uansett, nå er det Triels tur til å gi oss noe å slite med! :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#38
Bottomswell
Boss i FF7 :)