FF seksjon

Hva med en egen FF sekjson?

  • JA! Masse rot uten det! og verre blir det!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei..synes det holder med rollespill sekjsonen, jeg

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
C

Crizpy

Gjest
#1
Her har vi 15 emner om FF
Hvorfor ikke bare lage en egen seksjon?
Synes det blir mye rot nå.
Her er det 24 emner...15 av de er ff, og nå er det bare ff emnene som det blir svart i?
Hva synes dere (ff elskere og ikke ff elskere)
Blir det mye rot med ALLE ff emnene blandt de andre emnene?
Jeg stemmer ja
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#2
Hvorfor skal akkurat final fantasy spillene få en egen seksjon ? De er rpg spill som mange andre spill. Det jeg derimot kunne stemt for var en inndeling av rollespill seksjonen til en "Japansk RPG avdeling" og en "Vestlige RPG avdeling" (Ikke nødvendigvis med de navnene).

Stemte Nei
 
C

Crizpy

Gjest
#3
Hvis du leste det jeg skrev, så er det pga alle ff emnene.
Indeling etter hvem land de er laga i blir mer rotete...synes hvertfall jeg!
 

Dukie

nice girl
#4
Hvis du viste hvor helvete det var å flytte alle de emnene til Rollespill-seksjonen. Rollespill-seksjonen skulle egentlig ikke opp en gang.
Hva med å la være å lage emner som ligner på hverandre?

Vær glade dere! Utakknemlige unger! :evil:
 
#5
Jeg stemte nei. Ikke er det rotete, og hvi det er FF spillene som dominerer vil man jo ikke legge merke til de andre emnene uansett. Og dessuten er det bedre å ha det sånn, enn en FF seksjon og en Rollespill seksjon.
 
#7
Eg stemte nei, sjølv om det er pittelitt rot så er det mykje betre å ha ein skeksjon som heite Rollespill der ein kan legge alt som har med rollespel å gjere.

Vi kan ikkje ha ein ny seksjon for kvart einaste populært spel heller.
 

EagleJin

Bear Necessity
#8
Ingen vits med egen seksjon for FF. Blir bare kaos med 100 nesten like emner ("hva/hvem/hvilke/hvor liker dere er best"-emner). For det første var det veldig få interessante emner i det gamle sgs FFseksjon, og det ble mer rotete enn skrivebordet mitt i en ferie (dvs ille. Veldig ille).
For det andre finnes det mange gode RPG'er (som nevnt lenger opp), så det blir totalt skjeivt oppsett.

Liker forumet som det er nå; ingen inndelinger etter spesifikke spill, og ingen inndelinger etter spesifikke konsoller. Funker finfint slik.
 
#9
Synes det er fint nok som det er, jeg.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#10
Greit nok som det er nå. Vi har ihvertfall en seksjon for slike spill. At den flyter over av FF er bare positivt for min del. De som klager på at det er for mye FF får bare sette igang å lage emner om andre spill.

Hvis du viste hvor helvete det var å flytte alle de emnene til Rollespill-seksjonen.
Ja, sånn går det når seksjonen lages, tas bort og lages igjen. :p :p

Neida, men det er ihvertfall veldig unødvendig med en egen FF-seksjon når vi har en RPG-seksjon. Det skjønner vel de fleste. Da kunne vi likesågodt hatt en for hvert spill.

Ha det slik det er nå, så blir nok alle fornøyd.
 
#12
For min del syns jeg hele forumet er ett stort jævla rot..
 
#13
Jeg mener at det er greit med en egen ff seksjon.
Siden det er som sagt mye ff emner (tror nok at det er dette emnet det er mest av)
 
#14
Synes det er bra med RPG-seksjon i stedet for FF-seksjon. På grunn av nå kan jeg få med meg andre RPG-spill også. Før "hang" jeg kun på FF-seksjonen og da fikk jeg aldri med meg andre RPG-spill. Selvfølgelig kunne jeg bare klikke meg inn på konsoll-seksjonene, men jeg gadd liksom aldri å lete.
 
#15
Det fungerer forsåvidt greit, selvom jeg gjerne skulle hatt en egen Final Fantasy seksjon. Nå er jeg også ganske kravstor.
 
#17
Selvfølgelig burde ff få en egen avdeling her på nye spillegal, akkurat som i gode gamle spillegal.

Jeg mener bår 15 av 24 emner er om ff, så vil jo det si at hver...de fleste av de som er her er hekta på det...

:puke: :moon: kule smileys azz..
 
#18
Eller det kan også bevise hvor dårlig fantasi de fleste har. Bare ta en titt på hva de forskjellige emnene heter. "beste by", "beste låt", "beste soundtrack", "beste FF", "beste [insert svada here]". Det ene emnet som var et forsøk på å bygges opp til et seriøst emne, endte opp med at 99% av alle som skrev innlegg i det emnet, brøt reglene som emnestarter satte. Ingen som i det hele tatt gadd å utdype, selv om det stod i klartekst i første innlegg, at skulle man skrive i det emnet, skulle man utdype, og begrunne sin påstand. Det var kun jeg, og to-tre-fire andre som faktisk tenkte tanken på å prøve å bygge opp noe seriøst. Gah. Spillegal i et nøtteskall? :doh:
 
#19
Opprinnelig skrevet av SortUlv@06.04.2004, 20.50
Eller det kan også bevise hvor dårlig fantasi de fleste har. Bare ta en titt på hva de forskjellige emnene heter. "beste by", "beste låt", "beste soundtrack", "beste FF", "beste [insert svada here]". Det ene emnet som var et forsøk på å bygges opp til et seriøst emne, endte opp med at 99% av alle som skrev innlegg i det emnet, brøt reglene som emnestarter satte. Ingen som i det hele tatt gadd å utdype, selv om det stod i klartekst i første innlegg, at skulle man skrive i det emnet, skulle man utdype, og begrunne sin påstand. Det var kun jeg, og to-tre-fire andre som faktisk tenkte tanken på å prøve å bygge opp noe seriøst. Gah. Spillegal i et nøtteskall? :doh:
Jau... Skal det fortjenes egen seksjon, så burde det i det minste være et par ordentlige seriøse emner, og ikke alt tullet som er her nå...