FF-triviaen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
#81
Røde? Eller er jeg helt på jordet...?
 
#85
Barrett er 197 cm, Cloud er 173 hvis jeg ikke husker feil. Dermed er differensen 24 cm.

Hva heter Paines Special Dress Sphere?
 
#88
Hmm, jeg mener å huske at jeg fikk Yunas Special Dress Sphere først. Kan det ha noe med at den følger med den første Special Dress Spheren man får, uansett hvilken det er?
 
#92
Fint at du slang med redigeringen! Det er FFT, FFTA og FFXII som finner sted i Ivalice ja. Din tur!
 
#94
Første hendelse
Zidane & Co befinner seg på et luftskip som skal til å passere gjennom South Gate (den sørlige porten) og entre en av de største byene i spillet, Lindblum. Men underveis stikker Black Waltz nr. 3 kjepper i hjulene for gruppen -- dets mål å returnere prinsesse Garnet tilbake til dronning Brahne. Heldigvis ender oppdraget hans opp med et sluttresultat som vi alle liker å beskrive som en fiasko. Flere Black Mages (svartmagikere) ombord led dog under denne hendelsen, og ble til slutt de tapte ofrene.

Andre hendelse
? ? ?
 
#97
Den heter "Interceptor". Men Sisamez' spørsmål står fremdeles da den andre hendelsen ikke er besvart.
 
#98
Opprinnelig skrevet av sisamez@10.04.2004, 22.27
Riktig, den andre skjer nesten samtidig. Man tenker kanskje ikke over at det er samme stedet, men det er det altså.
Garent og Steiner går gjennom der når de skal til Treno!
 
#99
Tenkte ikke helt over det, men det er nesten riktig det du sier og. Men de reiser egentlig bare med taubanen. Og de er mest i South Gate ved Treno, er ikke sikker på om de egentlig er i selve South Gate ved Lindblum.
Jeg tenker fortsatt på noe annet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.