FF-triviaen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kamui+16.04.2004, 11.56-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@15.04.2004, 22.22
Jenova krasja der, og skada planeten såpass at det ble et stort krater
Vel... jeg tror det er feil. se her.

Jenova is an alien from outer space, who wants to take over the FF7 Planet and drain it's energy. Jenova summons Meteor before she falls to the Planet, and it's the impact of Meteor (rather than Jenova falling) that causes the Crater to be formed. Once Meteor has been fully cast, Jenova falls to the Planet and befriends the Cetra, who are too busy cleaning up the mess to notice that Jenova is actually evil. She then spreads the virus which turns them all into monsters, although a few escape and manage to seal her away within the Planet. The Planet feels that Jenova is evil, and creates the WEAPONs to protect itself in case she escapes.

see?

Og siden forrige person ikke gav nytt spørsmål tar jeg meg friheten til å produsere et..

Q: Hvor mange templer er det i FFX? [/b]
Sånn grovt sett er det jo det som skjer...eller er jeg for trøtt og dum nå?
 
Opprinnelig skrevet av Jina_Kazama@17.04.2004, 23.50
Man får Illumina Sword.........

Da slenger jg opp nytt spm........

Hvordan får man Air Anchor i FF VI....
Man får den i Fanatics tower ved å undersøke veggen ved siden av en kiste,så skal man høre et klikk så åpner det seg en dør under deg så er den der.
 
Opprinnelig skrevet av Jina_Kazama@17.04.2004, 20.29
Zanarkand Temple
Hvorfor ble det ikke tilfelle at Yuna knyttet seg til Aeonen som befant seg i «Zanarkand Temple» (Lord Zaon)? Jeg trodde Zanarkand Ruins egentlig var det stedet hvor åndemanernes (summoners') pilegrimsreise tok sitt aller siste steg. Så klart var det en prøving der, men jeg hørte aldri snakk om et tempel i Zanarkand.

Akkurat nå eier jeg ikke den rette evnen til å tenke helt riktig, så jeg får se gjennom dette i morgen.
 
Hvorfor ble det ikke tilfelle at Yuna knyttet seg til Aeonen som befant seg i «Zanarkand Temple» (Lord Zaon)? Jeg trodde Zanarkand Ruins egentlig var det stedet hvor åndemanernes (summoners') pilegrimsreise tok sitt aller siste steg. Så klart var det en prøving der, men jeg hørte aldri snakk om et tempel i Zanarkand.

Akkurat nå eier jeg ikke den rette evnen til å tenke helt riktig, så jeg får se gjennom dette i morgen.

Fenrir det er tempel for det......
 
Av trema i siste etasje av Via Infinito.

Hva heter de fire forskjellige formene av Jenova du må slåss mot gjennom FF7

De 4 formene heter.....

Jenova Death
Jenova Birth
Jenova Life
Jenova Synthesis

Da tar jg et nytt spm...... Q: Hvordan får man Bahamut Esper....??
 
Baha, mitt lurespørsmål var visst ikke så lurt allikevel...

Sånn for å pirke, det får AP, men lvl'er aldri opp, så du kan få for det. Funker bra sammen med Barrets Missing Score
 
Status
Stengt for ytterligere svar.