ff9 til pc :)

#1
Det kommer visst ff til data, husker ikke helt vor jeg fannt kjilden fra, men det er jo ikke helt sikkert da, siden squaresoft og EA? krangler om rettighetene.... hva har EA med dette å gjøre...?

Uansett så blir det visst nesten helt likt, bare med litt bedre grafikk osv, jeg skal vertfall definitivt ha det, viss det kommer
Forøvrig så er det bilde av vivi steinar zidane og garnet, på hver sin cd (4)

Er det noen som vet noe mer om dette, eller er det bare oppspinn?
 
#2
Hæ? Hvorfor skulle de slippe det til PC først nå? Det er jo lenge siden det kom, og det har jo kommet tre spill i serien siden den tid.
 
#3
Det kommer visst ff til data, husker ikke helt vor jeg fannt kjilden fra, men det er jo ikke helt sikkert da, siden squaresoft og EA? krangler om rettighetene.... hva har EA med dette å gjøre...?

Uansett så blir det visst nesten helt likt, bare med litt bedre grafikk osv, jeg skal vertfall definitivt ha det, viss det kommer
Forøvrig så er det bilde av vivi steinar zidane og garnet, på hver sin cd (4)

Er det noen som vet noe mer om dette, eller er det bare oppspinn?
[/b]
Hvis du hentet det fra ffonline.com så er det en tre år gammel aprilspøk. Dessuten så melder ingen andre sider dette. Men det hadde vært digg hvis det hadde kommet da.
 
#4
Ja det var ffonline.... merka det nå at det var april spøk.
Men det har stått om det i noen blad for 1-2 år sida, og da virka det seriøst,

Uansett siden vi først er inne på samtaleemnet.... er det noen som har fått siste våpenet til steinar??? :p
 
#5
Tullball, det har ikke skjedd og det vil heller ikke skje.
Dum april spøk fra FFonline.
EA har ingen verdens ting å gjøre med Square heller.
Det er som om Paris Hilton og Hideo Kojima skulle krangle om hvem som har rettighetene til Metal Gear Solid serien.