FF9

#1
jeg personlig mener at Kuja er den kuleste skurken i FF serien(sett bortifra at han ser ut som en jente i tanga) :ler: . men uansett, jeg vil gjerne høre hva dere mener om dette! håper at det er noe andre som mener det samme som meg!! :D
 
#2
Jeg mener å ha sett dette emnet ørten ganger før...men men. Hvor du vil med dette emnet er ikke godt å si :svette: , men jeg liker altså Sephiroth best. Han er egentlig ikke spesiellt tøff eller noe, men av alle ff-skurkene er han den kuleste.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Shigsy@07.05.2005, 00.40
Kuja er en smule for gay for min smak. Kuleste skurken innenfor FF er utvilsomt Kefka fra FF VI. Han er den mest originale skurken Square har klart å hoste opp, i hvert fall av dem jeg har sett. Dessuten har han eid latter. :p
216628​
greit nok at han ser gay ut med tangaen sin å alt det dritet,men han er ond :D
 
#6
Jeg er også ond og jeg har ikke tanga...slå den!

Hva er det med Kefa sin latter? Det er vel ikke lyd i FFVI? Fikk aldri spillt det siden det kilkket da jeg prøvde det (hadde kjøpt det brukt av en kompis :( )

EDIT: Selføgelig er det lyd...mente stemmer..
 
#8
Opprinnelig skrevet av Vampire_man@07.05.2005, 01.00
Jeg er også ond og jeg har ikke tanga...slå den!

Hva er det med Kefa sin latter? Det er vel ikke lyd i FFVI? Fikk aldri spillt det siden det kilkket da jeg prøvde det (hadde kjøpt det brukt av en kompis :( )

EDIT: Selføgelig er det lyd...mente stemmer..
216635​
haha! tidig du vampire_boy! :D . du er no ikke ond!! du har aldri vært ond og du kommer aldri til å bli det :D