FFIX-Scramble-turnering

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei på seg!
I et øyeblikk av inspirasjon fra et annet forum, og at jeg så Garlands emne, tenkte jeg jeg skulle starte en Scramble-turnering fra FFIX. Alle som vil være med får bare melde seg på her.

Praktisk informasjon:
  • Jeg vil lage alle oppgavene, med tre vanskelighetsgrader: Lett, Middels, Vanskelig.
  • På "Lett", vil det være enkle oppgaver med en liten forklaring på hva slags ord det er. Disse oppgavene gir 1 poeng per riktig svar.
  • På "Middels" er det omtrent likt som "Lett", bare at jeg vil la ordene være litt vanskeligere. Disse oppgavene gir 2 poeng per riktig svar.
  • På "Vanskelig" blir ordene vanskeligere, og det vil ikke lenger være mellomrom lagt inn der det skal være. Disse oppgavene gir 3 poeng per riktig svar.
Eksempler:

Lett
danbal ziiert - karakter (Zidane Tribal)

Middels
cejin drag - Gjenstand (Genji Card)

Vanskelig
lamerhisningsidm - Sted (Shimmering Island)

Regler
§1. Alle svar sendes på PM til meg, slik at ingen kan jukse ved å se andres svar.
§2. Alt skal hentes fra hodet. Om man bruker internett, eller sjekker spillet for å finne informasjon, er dette urettferdig mot de andre konkurrentene.
§3. Du må si fra i emnet til selve konkurransen når du har svart, slik at det blir lettere for meg å følge med på hvem som har levert.

Deltagere
Alice
BZer0
Crizpy
Cybermjau
Egle
Fenrir
GarlandG
Mads
Pyro
Reaper
Rube
Solitz
Soppe

Da er det bare å melde seg på, gjør det i dette emnet, ikke send meg PM, da den innboksen er full nok fra før... [/briefe]

Ny informasjon: Påmeldingen slutter i kveld. Etter det vil jeg sette opp første runde så fort som mulig. Etter første runde vil omtrent 1/4 ryke ut.

Opprinnelig skrevet av Sisamez@18.06.2004, 01.41
[*]Jeg vil lage alle oppgavene, med fire vanskelighetsgrader: Lett, Middels, Vanskelig.
Det blir TRE vanskelighetsgrader min kjære venn.. ;)

Count me in forresten! [/klarforåtrimmehjernenmodus]

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg er med.

Ingen som har svart på min enda.... kom ikke å si at det er for vanskelig. Som et lite hint kan jeg legge til at det er en by.

Ok. :)

Poenget er at jeg stokker om på bokstavene i et ord fra Final Fantasy IX. Deretter skal dere prøve å finne ut av hva det egentlig ordet er. Når du har gjort dette med alle oppgavene(eller så mange du klarer) i den gjeldende runden, sender du meg en Privat Melding(PM) med svarene.

Et eksempel:

tonpio

Prøv å finne ut hva den er...

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Sisamez@19.06.2004, 12.09
Ikke Soppe eller Crizpy? Tror dere kan gjøre det bra, så bli med!
Ok, ta meg med :)
Men jeg er ikke så god på såne items ting og vanskelig tinge, så ikke forvent noen bra resultater :(

Edit: jeg er vist ikke så god på grammatikk heller.

Maraj

Ålø- og energiminister
Er det framleis muligheter for å være med?

Isåfall har jeg lyst til å være med også.

Status
Stengt for ytterligere svar.