Hei på seg!
I et øyeblikk av inspirasjon fra et annet forum, og at jeg så Garlands emne, tenkte jeg jeg skulle starte en Scramble-turnering fra FFIX. Alle som vil være med får bare melde seg på her.
Praktisk informasjon:
Lett
danbal ziiert - karakter (Zidane Tribal)
Middels
cejin drag - Gjenstand (Genji Card)
Vanskelig
lamerhisningsidm - Sted (Shimmering Island)
Regler
§1. Alle svar sendes på PM til meg, slik at ingen kan jukse ved å se andres svar.
§2. Alt skal hentes fra hodet. Om man bruker internett, eller sjekker spillet for å finne informasjon, er dette urettferdig mot de andre konkurrentene.
§3. Du må si fra i emnet til selve konkurransen når du har svart, slik at det blir lettere for meg å følge med på hvem som har levert.
Deltagere
Alice
BZer0
Crizpy
Cybermjau
Egle
Fenrir
GarlandG
Mads
Pyro
Reaper
Rube
Solitz
Soppe
Da er det bare å melde seg på, gjør det i dette emnet, ikke send meg PM, da den innboksen er full nok fra før... [/briefe]
Ny informasjon: Påmeldingen slutter i kveld. Etter det vil jeg sette opp første runde så fort som mulig. Etter første runde vil omtrent 1/4 ryke ut.
I et øyeblikk av inspirasjon fra et annet forum, og at jeg så Garlands emne, tenkte jeg jeg skulle starte en Scramble-turnering fra FFIX. Alle som vil være med får bare melde seg på her.
Praktisk informasjon:
- Jeg vil lage alle oppgavene, med tre vanskelighetsgrader: Lett, Middels, Vanskelig.
- På "Lett", vil det være enkle oppgaver med en liten forklaring på hva slags ord det er. Disse oppgavene gir 1 poeng per riktig svar.
- På "Middels" er det omtrent likt som "Lett", bare at jeg vil la ordene være litt vanskeligere. Disse oppgavene gir 2 poeng per riktig svar.
- På "Vanskelig" blir ordene vanskeligere, og det vil ikke lenger være mellomrom lagt inn der det skal være. Disse oppgavene gir 3 poeng per riktig svar.
Lett
danbal ziiert - karakter (Zidane Tribal)
Middels
cejin drag - Gjenstand (Genji Card)
Vanskelig
lamerhisningsidm - Sted (Shimmering Island)
Regler
§1. Alle svar sendes på PM til meg, slik at ingen kan jukse ved å se andres svar.
§2. Alt skal hentes fra hodet. Om man bruker internett, eller sjekker spillet for å finne informasjon, er dette urettferdig mot de andre konkurrentene.
§3. Du må si fra i emnet til selve konkurransen når du har svart, slik at det blir lettere for meg å følge med på hvem som har levert.
Deltagere
Alice
BZer0
Crizpy
Cybermjau
Egle
Fenrir
GarlandG
Mads
Pyro
Reaper
Rube
Solitz
Soppe
Da er det bare å melde seg på, gjør det i dette emnet, ikke send meg PM, da den innboksen er full nok fra før... [/briefe]
Ny informasjon: Påmeldingen slutter i kveld. Etter det vil jeg sette opp første runde så fort som mulig. Etter første runde vil omtrent 1/4 ryke ut.