FFIX Scramble-turnering

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg får vel utvide tiden litt, da. Siden det ikke virker tilstrekkelig for dere. Har fått inn 5 svar...

Så til dere som ikke har levert: LEVER! Samme hvor få poeng dere får.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ja, se nå til å få fingrene ut av ørene og lever. Nå

gledet jeg meg til å komme hjem fra jobb for å se hvor bra jeg hadde gjort det, men så har

nesten ingen levert. De fleste på lista har heller ikke gitt lyd fra seg de siste dagene.

Sisamez, du har gitt dem så vanskelige oppgaver at de har tatt livet sitt i frustrasjon.

So it would seem.
Men lager jeg oppgavene lettere, vil du klare alle. :p And we don't want that, now do we?

Rett ved veien: Alle som foretrekker Vivi over Aeris; send meg en PM.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Sisamez@24.06.2004, 10.59
Rett ved veien: Alle som foretrekker Vivi over Aeris; send meg en PM.
Tør jeg spørre hva dette dreier seg om?

Vivi og Aerith kan på ingen måter sammenlignes. De er begge unike i sine spill på hver sine måter. Men når det gjelder karakterenes personlighet og forandringen den gjennomgår i løpet av spillet, vil jeg nok si at Vivi er beste karakteren. Aerith er på sine måte en veldig god karakter og meget viktig for historien. Uten henne ville ikke spillet vært det det var.

PS. Neida, ikke lag lettere oppgaver, men folk får da dæsken meg ta å levere.

Jeg skal prøve meg på de oppgavene, men det er bare så jævla vansklig. HAr ikke spillt FFIX på lenge.. Men hvorfor må vi ha BARE FFIX? Kunne du ikke samlet litt fra FFVII og FFVIII også? Hadde også blitt mer spennende da..

Hadde kansje vert en god ide vis noen gadd å starte en FF VII Turnering i tilleg. Men da må jo selvsagt Sisamez godkjenne at hans ide blir kopiert. Og foresten så kunne jeg tatt meg av en FF VII turnering ^_^

PS! Bare en ide. så ikke bli sint enda :ehm...:

Cloud Strife: Jeg har ikke kunnskapen til å kunne gjøre en konkurranse vanskelig, om det skulle ha vært med andre spill enn FFIX.

Soppe: Go ahead, be my guest. Er ikke opprinnelig min idé uansett...

GG: Så... hvem ville du stemt?

Sisamez er det greit at jeg kopierer reglemanget og oppsette ditt, siden

det var gjort så flott? Sånn copy and paste liksom? :zorro:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av soppe@24.06.2004, 23.07
Hadde kansje vert en god ide vis noen gadd å starte en FF VII Turnering i tilleg. Men da må jo selvsagt Sisamez godkjenne at hans ide blir kopiert. Og foresten så kunne jeg tatt meg av en FF VII turnering  ^_^
Jeg har allerede begynt å arbeide med en. Den blir helt annerledes en Sisamez sin turnering, for denne vil bestå av mye annet enn bare scramble. Det vil blant annet være spørsmål om sitater, vanlige spørsmål fra spillet og mer krevende oppgaver der man skal svare utfyllende. Vet ikke når dette er klart, men jeg skal nok si ifra.

Status
Stengt for ytterligere svar.