FFIX Scramble-turnering

Runde 2 er ferdig. Runden vil avsluttes sent til kvelds den 1. Juli. Siden forrige runde var så vanskelig har jeg laget oppgavene litt enklere, men med håp om at Gaggen ikke klarer alle. Denen runden skal 3 gå ut før det neste runde blir finale.

Praktisk informasjon:
  • Jeg vil lage alle oppgavene, med tre vanskelighetsgrader: Lett, Middels, Vanskelig.
  • På "Lett", vil det være enkle oppgaver med en liten forklaring på hva slags ord det er. Disse oppgavene gir 1 poeng per riktig svar.
  • På "Middels" er det omtrent likt som "Lett", bare at jeg vil la ordene være litt vanskeligere. Disse oppgavene gir 2 poeng per riktig svar.
  • På "Vanskelig" blir ordene vanskeligere, og det vil ikke lenger være mellomrom lagt inn der det skal være. Disse oppgavene gir 3 poeng per riktig svar.
Regler
§1. Alle svar sendes på PM til meg, slik at ingen kan jukse ved å se andres svar.
§2. Alt skal hentes fra hodet. Om man bruker internett, eller sjekker spillet for å finne informasjon, er dette urettferdig mot de andre konkurrentene.
§3. Du må si fra i emnet til selve konkurransen når du har svart, slik at det blir lettere for meg å følge med på hvem som har levert.

Deltagere
BZer0
Egle
GarlandG
Mads
Soppe

Oppgaver

Lette: 9 *1 = 9
Middels:7 *2 = 14
Vanskelige: 6 *3 = 18
Sum: 24 9+14+18 = 41.

Det vil være mulig å få 41 poeng.

Lette 1p - max 9
ripashep - Gjenstand
aaggnrt - Beist
baril - Gjenstand
nuusza - Karakter
osorof lis - Sted
zaaiu plllis - Gjenstand
nadnomumpei - Sted
noitrie - Beist
teranex rabilge - Karakter

Middels 2p - max 14

irdybdal - Beist
magvulraio - Beist
nobird gamzoe - Beist
raantsucy - Sted
aaceg himmmr - Evne
claksi glehyp - Gjenstand
samta hug - Gjenstand

Vanskelige 3p - max 18

lordmacaburinesdein - Karakter
losertorybadvai - Sted
restralfa - Evne
nperinvsdelta - Gjenstand
evqtaenuhsee - Gjenstand
abceinooorrttuwwy - Stykke

Lykke til. ;)

Og husk: Ikke svar noen av svarene i dette emnet!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dette var betydelig enklere, ja. Tok nesten alle på få minutter. Dette innebærer fire på vanskelig. Har nå igjen to på vanskelig, en på middels og en på lett.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har sendt inn nå. Gadd ikke å ta de fire siste. Vet ikke om jeg hadde klart dem uansett.

Da er svarene sendt. Trodde fristen var 4. Juli, derfor sender jeg dem en dag for sent. Oppgavene var vel litt lettere nå, men klarte vel bare litt under halvparten slik som sist gang. Forskjellen var vel at i denne runden satt jeg ca. 40 minutter med oppgavene og sist gang rundt 2 timer.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hva skjer her, egentlig? Får vi noen gang igjen besvarelsene våres?

Sisamez dro på hytta igår, husker ikke helt hvor lenge han blir borte.