FFVII

Opprinnelig skrevet av Crizpy@04.06.2004, 11.30
Nei, jeg venter til filmen kommer ut nå. Har varma opp litt med FFVII! Tenkte jeg skulle runne det før filmen kom bare for å få opp feelingen litt. :)
Du kan sikker runde det flere ganger før filmen kommer. Den skal visst ha en europe realese samtidig som PSP kommer, altså i mars 2005. Håper den snart kommer i amerika, så jeg kan bestille den...

Hvis det ikke kommer utenfor Japan (noe jeg kan vedde ballene mine på at det gjør) så finner man uansett oversettere som slenger på tekst for de som ikke fatter pølsa av japansk...

Jeg har sett en amerikansk trailer, så den kommer helt sikker som amerikansk utgave. Det bør den. Men man kan sikkert laste ned en dubbet versjon så snart den kommer i japan...håper nå i hvert fall det. Jeg tror du kan beholde ballene dine Agahnim :D ...

Jeg snubla plutselig over en del nye FFAC bilder jeg ikke hadde sett før. Her har vi jo Cid, Red og flere nye bilder. Jeg håpet på at det var kommt en ny trailer siden disse nye bildene er her. Noen som vet, for jeg finner inger trailere?

Her er linken til bildene: FFAC.net

Oi dæven! The turks are back :kul: Det ser ut til at AC kommer til å bli helt knall!

P

Petruccitøs

Gjest
Nå har jeg sett traileren og må si at jeg gleder meg enda mer enn jeg noensinne har gjort.

Tifa banker rumpe, Cloud er kul som alltid, og de tøffe tre slemmingene var stilige. får bare håpe at sephiroth tar en return...ahhhh. dette blir kul-kult.

Faen nå så jeg den amerikanske traileren å nå gleder jeg meg enda mer til å se filmen, jeg fatter ikke hvorfor dette ikke blir en kinofilm!

Uansett, skulle ikke denn filmen komme i sommer?? Det er så typisk å utsette sånne ting alle gleder seg til!!!!

Opprinnelig skrevet av soppe@24.08.2004, 19.27
Faen nå så jeg den amerikanske traileren å nå gleder jeg meg enda mer til å se filmen, jeg fatter ikke hvorfor dette ikke blir en kinofilm!

Uansett, skulle ikke denn filmen komme i sommer?? Det er så typisk å utsette sånne ting alle gleder seg til!!!!
92675​

Sikkert fordi The Spirits Within floppet så til de grader.
Jeg gleder emg selv til denne filmen, men jeg får bare håpe at den blir bedre enn The Spirits Within.

noen av screenshotsa ser nesten ut som et spill da. tenk om square plutselig hadde annonsert at det er et spill istedet og det fi trodde var trailere var fmv's fra spilelt =P

Opprinnelig skrevet av Fisk@24.08.2004, 21.59
noen av screenshotsa ser nesten ut som et spill da. tenk om square plutselig hadde annonsert at det er et spill istedet og det fi trodde var trailere var fmv's fra spilelt =P
92763​
Jeg har tenkt tanken selv. Nifst. ...siden det eneste jeg går og venter på nå, er Advent Children på dvd.

Filmen kommer rett på DVD, ingen kino visning altså.
Den kommer vel ikke til å slå godt nok ann på kino.

Her er en scan, med Yuffie og Zack. Ser ut som det blir en del tilbakeblikk i filmen også,
spørs om det blir så mye nytt stoff når den skal bare være på 70-80 min. :( Scan

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har begynt å glede meg mer til dette nå. Var nok litt negativ til det i starten, men etter å ha sett en hel haug bilder, har ting forandret seg.

Bra at Yuffie er med. Hun er undervurdert, og hun R t3h SeXy.

Opprinnelig skrevet av Eyreon@25.08.2004, 14.15
Filmen kommer rett på DVD, ingen kino visning altså.
Den kommer vel ikke til å slå godt nok ann på kino.
kanskje filmen overdrev litt for mye, at det blir for latterlig å vise det på kino??...just a thought
dessuten så har ikke "alle" spilt FF7, så de kommer garantert ikke til å kjønne noe...

jaja...gleder meg til filmen :) veldig interresert i å finne ut hva som skjer etter FF7