FFVII

Det er umulig å si når den vil komme på DVD, siden Square-enix flytter release datoen hele tiden. Men etter det jeg (jeg som altid kommer over falske rykter) har hørt skal den i hvert fall komme på PSP når PSPen kommer ut (en gang i mars?).
Først trodde jeg denne Advent Children ville ødlegge hele >FFVII ryktet, men nå ser dette jævlig bra ut. Fy faen for noen råe bilder!

EDIT: ny trailer?

Ja, PSP kommer Mars 2005. Dvs at UMD-versjonen av filmen kommer da! Men DVD-versjonen kommer(ifølge 1up.com):

Final Fantasy VII: Advent Children
Release Date: 02/14/2005

Ah, ok. Jeg trodde du mente at PSP ble utgitt 14 februar 2005. Jeg visste imidlertid ikke at DVD versjonen kom før UMD versjonen. :) Men tror nok ikke det vil bli solgt så veldig mange eksemplarer av UMD versjonen da, hvis ikke Square-Enix legger til en del ekstra stuff.

SPOILER

Jaja, ser ut som om vi endelig får en Final Fantasy-film med summons.
Her kan dere forsåvidt lese hele sammendraget av de 25 minuttene som ble vist i Venezia.

Hmm da må jeg ha oversett den, selvom det skal mye til å overse den øverste, men den jeg så for ikke lengesiden var litt lik men de hadde foreksempel ikke med marlene i den, som de har i denne jeg mener at er ny. men vis du er så sikker så stemmer nok det!

Nydelige scans! Gleder meg til den kommer.

Håper det blir mulig å velge mellom de originale japanske stemmene og den engelske versjonen.

På enkelte av bildene på scannen til Soppe så det nesten ut som spillgrafikk. Tenker da mest på de to øverste.
bah, sikkert bare ønsketenkning...