FFVII

Status
Stengt for ytterligere svar.
Z

Zico

Gjest
Det har seg slik at jeg har skaffet meg FFVII til pc siden jeg ikke har Ps2 og min PSX ligger et sted jeg ikke vet om, så derfor er det et spørsmål. Jeg har nettop startet og skrevet navnet mitt valgte Cloud og han andre Bratz. Altså defaults navn, men har et spørsmål. Når jeg går så er alt rundt meg svart, men i action så ser man byen. Er dette her normalt? etter at de dirka opp en dør etter å ha skrevet navnet mitt og gått der så ser jeg en fyr løpe. Jeg ser bare svart så jeg vet ikke hvor jeg skal løpe.

Windows XP patchen er innstalert

Så da er det to spm...

Skal det være svart på begynnelsen?
Hva skal jeg gjøre nå?

Opprinnelig skrevet av Zico@12.07.2004, 13.41
Cloud og han andre Bratz. Altså defaults navn,
73694​
Hmm, lukter piratkopiering her, Barret ikke Bratz. Men nei det er ikke normalt at det er svart det skal være ikke svart, sånn!

Z

Zico

Gjest
Mente Barret (var 5 min jeg spilte det så litt vankselig å huske sånt :p). Kan legge inn en ss...

EDIT: Nå fungerte det plutsleig. Jaja

Z

Zico

Gjest
De savegamene er så stor forskjell så hvis jeg skal bort kan jeg likksom ikke spille 30 min før. Nå har jeg starta ganske nylig, men vil save game funskjonen bli mer aktiv etterhvert?

Opprinnelig skrevet av Zico@12.07.2004, 21.25
De savegamene er så stor forskjell så hvis jeg skal bort kan jeg likksom ikke spille 30 min før. Nå har jeg starta ganske nylig, men vil save game funskjonen bli mer aktiv etterhvert?
73898​
Jeg fatta ikke helt hva du mente nå jeg!?

Z

Zico

Gjest
Jeg måtte spille ca over en time for å nå til neste Savegame punkt. Vil det bli mer aktivt med sånen Savegame punkter etterhvert?
Hvis jeg skal bort og vil spille FF en time før kan det hindre p.g.a jeg ikke vil tape den ene timen jeg spilte å gjøre det på nytt

Viss du absolutt vil vite det så ja! å her kommer en litt sån veldi liten spoiler: ------------ Du kommer ut til en worldmap der det meste fåregår, dette er etter midgar å da kan du save akkuratt når du vil så lenge du er på worldmappen!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Regel #1: Sett av tid til å spille FF. Det er ikke noe som er ment å spille i et kvarter om gangen.

Z

Zico

Gjest
Vel jeg hopper over spoileren til Soppe.... :p

Men om de hadde brukt Pokemon metoden "save når som helst" hadde det jo vært bedre

Save Points fungerer mer enn bra nok. Om noen mener det tar for lang tid mellom hvert av dem, bør de sette av mer enn ti minutter. I FFX er det et untak, men jeg har aldri hatt noen problemer med save points i FFVII.

Litt ut i spillet kommer du ut på verdenskartet, og der kan du lagre når som helst.

Z

Zico

Gjest
Trenger litt hjelp nå. Er her:

Hva skal jeg gjøre nå? Har kommet ut av heisen og er på Reactor 5

OG Triel: Takk for spoileren jeg ikke ville høre om allikevel

Gå inn veien til venstre. Der kommer du til ett kontroll panel hvor Cloud, Barret og Tifa må trykke helt likt for kunne åpne døren. Du må selv kontrollere når Cloud må trykke. Når alle tre trykker helt likt, åpner porten til nordøst på bildet. Løp igjenom porten og ut døren. Da kommer du til å få en liten overaskelse;o)

Men. Det "gøyeste" er og spille FFVII uten hjelp, slik gjorde jeg det. Og klare ting selv er halve opplevelsen mener jeg..

Z

Zico

Gjest
Visste at det var noe med de datagreiene som lå der. Hvordan får ejg alle tre frem?:p

EDIT: SOrry trengte ikke den hjelpen din allikevel og dessuten måtte jeg plante først...SÅ jeg fant det ut selv, men takk for spoileren :tommelned:

Zico, det at det er en worldmap kan ikke kalles spoiler. Det går igjen i mange ff-spill og det står dessuten om world map i manualen til spillet. RTFM ;)

Opprinnelig skrevet av Zico@13.07.2004, 12.21
Visste at det var noe med de datagreiene som lå der. Hvordan får ejg alle tre frem?:p

EDIT: SOrry trengte ikke den hjelpen din allikevel og dessuten måtte jeg plante først...SÅ jeg fant det ut selv, men takk for spoileren :tommelned:
74261​
Ja men jeg husker førstegangen jeg spilte det så viste ikke jeg om worldmap så det er en slags spoiler!

Z

Zico

Gjest
Hei sliter med en ting. Jeg får beskjed om dette her:

men hvor er det jeg skal klikke på switch knappen? eller hvordan skal jeg få gjort dette her:

Takker for alle svar

C

Crizpy

Gjest
Okei, Zico: Prøv å finn ut litt selv. Det blir ikke noe morro å spille det hvis du spør om hver enkelt ting. Prøv deg frem litt!

Z

Zico

Gjest
Opprinnelig skrevet av soppe@15.07.2004, 12.24
Ja tror du kan vis du vil fjerne materiaene fra de andre vis du trykker materia knappen du har fingen på akkuratt der! TROR !!
75286​
Jeg ser bare Cloud der:p

Litt vankselig å fjerne fra de andre da...

Status
Stengt for ytterligere svar.