FFVII

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Zico+15.07.2004, 12.55-->
<!--QuoteBegin-soppe
@15.07.2004, 12.24
Ja tror du kan vis du vil fjerne materiaene fra de andre vis du trykker materia knappen du har fingen på akkuratt der! TROR !!
75286​
Jeg ser bare Cloud der:p

Litt vankselig å fjerne fra de andre da...
75310​
[/b]
Men du trenger ikke hente materia, rufus er den enkleste bossen på spillet så du kan helt sikkert bange han uten!

Just do it!

Z

Zico

Gjest
Den meldingen går ikke bort selv jeg ksal ha matreia eller ikke og jeg har klart meg så langt uten hjelp så ro dere ned litt (bortsett fra noen småting) :p

Når du er innpå bilde #1, trykker du bare på switch-knappen (Num 0 om jeg husker korrekt - i alle fall noe i den duren). Deretter velger du Materia og Cloud fra menyen, og pling, du har alle materiaene dine til disposisjon.

Z

Zico

Gjest
EHm

"Enter" er menyen, "Num 0 " er cancel og "Del" er switch, men skal prøve å trykke swtich med en gang selv om de ber meg om å klikk epå menu først.

og til soppe: det hjelper ikke.

EDIT:
Og ja jeg har valgt matreiane på cloud, men det kommer fortsatt at du skal fjerne fra laget ditt. Jeg tok leave når de spør om jeg skal remove eller la dem være matreiane når Aeris og gjengen skal til heisen. Når jeg har tatt de to robotene der, så kommer cloud sin tur og jeg får da den meldingen hele tida selv om jeg har valt matreia eller hva det heter på Cloud. Hvis dere ikke skjønte det på forrige innlegget mitt så beklager jeg

Det jeg ikke vet er hvordan jeg skal fjerne på resten av laget når jeg bare ser Cloud

Beskjeden har aldri bedt deg om å gå inn på menyen først; informasjonen står i helt tilfeldig rekkefølge.

Når du ser følgende beskjed:

Access menu with [MENU]
Remove Materia from members with [SWITCH]
End with [START]

trykker du på Num delete-tasten, [SWITCH]. På denne måten fjernes alle Materiaene som tidligere var tilknyttet våpnene til de andre medlemmene. Altså skal du nå ha alle Materiaene dine til rådighet, skjønt du tidligere har utstyrt andre medlemmer med noen av dem. Etterpå går du inn på menyen, [MENU], og velger hvilke Materia du vil at Cloud skal bruke. Når du har bestemt deg for en god Materia-kombinasjon, går du bare ut av menyen og trykker på knappen som tilsvarer [START].

Det er mulig at jeg ikke besvarte spørsmålet ditt, men jeg må si du er forferdelig dårlig til å formulere deg.

C

cloud_fan

Gjest
hvis du trenger hjelp tli så mye, hvorfor ikke bruke en guide. :p
Det er vel sånn på sg, gaggen is the man! ;)

Z

Zico

Gjest
Fikk det til!¨

Klikka bare på feil knapp :p

var så sikker på at num enter var start men det var sånn X på PSX. num 5 er Start

Har du kjøpt eller lasta ned spillet? Grunnen til at jeg spør er at jeg har leita jævlig etter dette spillet til pc, men finner det ingen steder.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg trenger litt hjelp til FFVII her. Er i tempelet og skal slåss mot en sånn boss i en vegg. Er på level 18, og jeg må ta han så fort som mulig. Jeg har ikke Barrier, ikke Big Guard og battle speed må stå på det forteste. Hjelp?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Neinei, jeg kan ikke gjøre det. Skal ikke gå opp i level. 10 kroner til den som seriøst klarer å forklare hvordan jeg skal gå frem for å bekjempe Demon's Gate på denne måten. Jeg har fasiten, men den er sannelig ikke enkel.

Beklager, jeg var trøtt og kjedet meg. Måtte finne på noe for å få tida før jobben til å gå fortere. Nå har jeg vært våken i 26 timer og vært på jobb to ganger uten å sove. Noe sier meg at jeg ikke har helt godt av det.

Første gang jeg tok Demon Gate var jeg ikke noe særlig høyt i level, men jeg hadde counter materia på Aerith, hver gang hun ble dengt så dengte hun tilbake, så bare healet jeg henne hele tiden. Dette er sinnsykt lenge siden, jeg vet ikke helt om det er til hjelp...

C

cloud_fan

Gjest
Du gir utrolig mange hint til testen din gaggen!
Hvilke personer bruker du hold unna aerith!
Mulig ff spoiler!
det gjorde jeg siden jeg viste at hun kom til å dø .

Spørr Final Fantasy experten om hjelp?

Men uansett så er ff7 på pc fyfy :p

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Cloud, Aerith og Barret bruker jeg. Men som sagt var dette bare kødd fra min side. Jeg hadde vært oppe ganske lenge, og da finner jeg på mye rart.

Hvis Aeris bruker fury brand, får Barret og Cloud limit break. Klin til med en Meteorain og en Ungarmax, Demonsgate vil eventuelt død ganske kjapt.

Status
Stengt for ytterligere svar.