FFVIII ønskes

#1
Vil kjøpe en komplett versjon av FFVIII. Det vil si alle cd-er, manual og etui skal følge med. Jeg vil ha originalen, ikke Platinum/Greatest Hits. Spillet må være spillbart selfølgelig!

Vet ikke hvor mye prisen ligger på i Norge, men jeg vil helst ikke betale noe mer enn 150-200.

Eneste jeg har å bytte er Soul Calibur III og Arc: Twilight of the Spirits.
 
R

roy_nor

Gjest
#4
SITAT(Tales @ 27.12.06, 19.02) 44121
Det tviler jeg sterkt på.
[/b]
Solgte mitt for 500,- i fjor. På spiderman skal de vel ha 1000,- for det. :D Latterlig, edderkoppmann.

Sjekk ebay, billigste alternativet tror jeg.
 
#5
Spiderman selger det for 499 nytt.

Holder øye med ebay, men jeg håpte jeg kunne få tak i det her istedet. Det går kanskje litt raskere. Kjøpte FFIX for en hundrelapp her på SG så jeg håpte på det beste da jeg lagde dette temaet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#9
Det kan ikke være originalversjonen, det er platinum som koster 499. Et 'nytt' FFVIII original er verdt minst 799-899 i butikk. Og som andre sier her er det nok heller tvilsomt at du får det til det 200. Hvis jeg skulle solgt mitt eksemplar skulle jeg minst hatt 599,- for det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#12
Siden det finnes fler av NTSC-versjonene vil jeg tro den er litt mindre verdt. Dessuten er ikke spillet like skjeldent i USA. Er man heldig kan man plukke det opp i grei stand for rundt 19$ + frakt på ebay. I Norge skal du få rundt 400-500 for det.
 
R

roy_nor

Gjest
#15
SITAT(Tales @ 28.12.06, 13.02) 44190
Da er spillet kjøpt. Kjøpte det på Ebay for $24.99 + ti dollar i frakt. Det var vel en grei pris det?
[/b]
Slenger du meg en link til auksjonen? Vedder på at det står med liten skrift et sted "greatest hits version" :p

Jeg så forøvrig FF VIII og IX (platinum) på Narvesen Multimedia på oslo s i dag, til 299,-.

edit: ff spilla var brukt seff.