FFXI til salg

etter en lang tid med mye job er det nå på tide å legge opp, jeg vil helst ikke selge til ige eller andre greedy #%!&? så jeg prøver her først så ebay, qxl osv før de.

name: *******
windurst rank.10 title: fafnir slayer hume:m
have access to sky and CoP areas, air ship pass, all Gate Crystal,
chocobo and balista licence
pld.75 mnk.46 war.42 bst.42 nin.38
thf.32 whm.20
job's under lv.20 gidder jeg ikke nevne
all summons
iteams and gear: hrotti, earth staff, dark staff, fenrir stone,
happy egg, koenig gear, adaman gear,aegishjalmr, pld AF, behemot mantle, jelly ring, bomb queen ring,sniper's ring, verner ring,gluttony sword, skofnug, enkelado's bracelets, fuma kyahan, brown belt, ambrosia(food),
exocets, iron musketeer's gorget, warwolf belt, dodge earring x2,
pigeon earring x2, w.abj:feet, beastmen's seal 99+, kindred seal99+,
mythril knuckles+1 and som coffer keys
other iteams such as nin tools, lower lv gear and potions i wont
bother mention
3 LS's, 1 for god's, dynamis and HNM's, 1 for quests mission and
such last 1 is a bst LS mostly used for bcnm to make som $$$

Gil. 3,4mill+
er det noe annet dere lurer på så bare spør
venligst svar på mail eller pm hvis du er intresert, kan sende post eller møtes på strekning gardermoen, lillestrøm eller oslo

Hvor mange kroner regner du med å få for dette? Du vet at det er ulovlig å selge charactere, in-game penger og -ting, ikke sant? Og hvis du har tenkt å tjene penger på dét bryter du forumreglene i tillegg. Derimot, hvis du kun selger spillet og kontoen og gir vekk character etc. gratis er det fullt lovlig.

har alerede et bud på 1000.- men virket litt useriøst så får se. det er ff11 zilart & cop som selges, accounten er der seff og hva du vil gjøre med den gjør du som du vil med

Hvis Square-Enix finne ut at du selge spillet og kontoen for så mye penger kommer sansynligvis kontoen til å bli bannet.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@16.05.2005, 15.03
Hvis Square-Enix finne ut at du selge spillet og kontoen for så mye penger kommer sansynligvis kontoen til å bli bannet.
221093​
Og hvordan skal de finne ut det?