FFXII bilder

#3
Det er mange flere bilder på sida hvis du leter gjennom.
Spillet ser jo helt ufattelig bra ut :thumbsup: :thumbsup:
 
#4
Ser ganske bra ut.
Virker som dette blir et stort spill.
Det er en ting jeg lurer på, hva er tema i dette spillet?
Alle spillene har hatt et tema.
 
#5
Yahoo! Dette var jo skikkelig snadder. Har ikke sett noen bilder fra dette spillet før, har egentlig glemt det helt. Men det står at det skal komme sommeren 2004 ... Hmmm, det tror jeg neppe, men kan jon alltids håpe.
 
#6
Det kommer til japan sommeren 04 tror jeg.





Hmmm.. de satser vist ikke på kvalmende søte jenter denne gangen
 
#7
Vaan er i hvert fall shagadelic :p Sixpacken hans er noe snurrig, dog.
Noen av detaljene på Vaan ser celshadet ut, se for eksempel på den saken han har på skuldrene...

Edit: Det jeg skulle fram til med den øverste linja, er at jeg syns at Vaan (hovedpersonen) er helt ille designet. Men det er min mening.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
Bare en liten sammenligning...

Tidus:





Meg Ryan:





Ser dere noen likheter?
 
#10
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@23.03.2004, 22.54
Vaan er i hvert fall shagadelic :p Sixpacken hans er noe snurrig, dog.
Noen av detaljene på Vaan ser celshadet ut, se for eksempel på den saken han har på skuldrene...

Edit: Det jeg skulle fram til med den øverste linja, er at jeg syns at Vaan (hovedpersonen) er helt ille designet. Men det er min mening.
he he la ikke merke til det du hadde skrevet under,



EDIT: det er en trailer ute på ffxii trailer
 
#13
I følge Magic Box, "The battle system is said to be like FFX-2 plus some new elements".

Så det er ikke realtime, noe jeg er veldig glad for. Men actionfyllt blir det, de som har spillt FFX-2 vet hva det dreier seg om. Forøvrig en av de få gode tingene til FFX-2 er jo tross alt battlesystemet.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Crizpy@26.03.2004, 12.35
Er det bare meg, eller ligner det jævlig på FFVIII?
Det er ikke bare deg. Får også de samme uhyggelige grøssene nedover nakken.
 
#16
Selv synes jeg det virker som de har tatt elementer fra FFVIII (fargevalget), FFIX (grafikken), FFX (karakterdesign på hovedpersonene) og FFX-2 (battlesystemet).
 
C

Crizpy

Gjest
#17
Ikke at FFVIII var et dårlig spill. Herregud, det er dritbra. men synes bare det likna noe jææævlig.. på enkelte bilder
 
#19
Har hørt rykter om at FFXII skal ligne mer på FFT en noe annet spill.. Noen som har et par linker som kan avkrefte/bekrefte dette?

Var til eksempel et emne om FFXII på gamle spillegal (tror det var der aller første bildet som kom opp fra FFXII der) og der var det bilde som tydelig viste en krabat vil alle kjenner fra FFTA... Da mener jeg ikke på gameplayet, men på selve utseendet.. Vanskelig å forklare.. :rolleyes:
 
#20
Tror det skal stå noe om det på magic box sida. tror jeg har lest noe om at verdenen i FFXII heter det samme som den i FFTA.