FIFA Soccer / Football 2005 [PS2, GC, XB]

Opprinnelig skrevet av TurboAlex@28.10.2004, 23.44
jeg har faktisk spillt fifa online...:D

vant den første kampen min 1-0 mot en fra california...
jeg er god..!!!
126507​
men hvem fra california? det kan ha vært en seksåring som kjøpte spillet samme dag... skulle forresten tatt alle sammen i spillet, uansett konsoll.

Da var det klart. Jeg vant mot Eulogy. Husker faktisk ikke resultatet i farten. 3-0? Også ble det uavgjort en gang. Ikke sant?

Jeg må si at du var litt heldig. Hadde jeg hatt spillet litt lenger så er jeg sikker på at du ikke hadde slått meg i den første kampen. Andre kampen uavgjort ja, med de største sjansene til meg ;)
Tror det endte 2-0 eller 3-0. Er ikke helt sikker.

Noen som suger i Fifa her? Psycho Mantis f.eks? La oss ta en match :p

Opprinnelig skrevet av Eulogy@18.11.2004, 21.30
Jeg må si at du var litt heldig. Hadde jeg hatt spillet litt lenger så er jeg sikker på at du ikke hadde slått meg i den første kampen. Andre kampen uavgjort ja, med de største sjansene til meg ;)
Tror det endte 2-0 eller 3-0. Er ikke helt sikker.

Noen som suger i Fifa her? Psycho Mantis f.eks? La oss ta en match :p
137484​
How 'bout tomorrow?

Vi sier det. Sånn rundt 20:00 eller noe ...

Jeg vurderer å dra nytte av Xbox Live-tilbudet rundt juletider. Så, dersom noen ønsker å få grisebank -- slik RBK for øvrig fikk i dag --, er det bare å kontakte meg.

Redigert:

Exploser: Hva med en kamp? Du er Brann og jeg Rosenborg. What say you? :p

Jaok. Bare å sende friend request når du får det. Jeg er alltid klar jeg :p

eXploSer: Da har jeg aktivert Xbox Live-abonnementet, så jeg er klar til å bli most! Hva er gamertaget ditt? Jeg er ikke heeelt kjent med funksjonene ennå ...

Er noen med på en «quick» FIFA-turnering? En 4-player eller 8-player? Vi -- altså eXploSer, Eulogy, PP, TurboBaller og jeg -- avtaler tidspunkt, så spiller vi vanlig vinn-eller-forsvinn. Kanskje andre vil slutte seg til også?

Har folk virkelig seriøse problemer med å sjekke gamertagemnet? Gamertaget mitt er Insty. :)

:flau:

Jeg tror du kommer til å mose meg ganske kraftig. Hvis ikke, kommer du i alle fall til å oppleve en god latterkule når du får se statistikken min. *Flau en gang til* Hva synes du for øvrig om en «quick» Fifa-turnering?

Hvis det er interesse for det, så kan jeg sikkert lage en.