[Multi] FIFA Totusen-og-tretten

#1
Demoen av Det Beste Fotballspillet er ute til PC og Xbox 360 i dag, og det kommer vel til PS3 i morgen. Jeg spilte noen matcher nå, og jeg merker klare forbedringer fra forrige spill. Det går kjappere, har noen kjekke funksjoner og AIen er mye bedre. Dette blir å eie. La også merke til at flere SGere testa demoen samtidig, satser vi på SG-liga når fullversjonen kommer ut et par uker? Åjaaa.
 
#3
Jeg skal i hvert fall bli med på den SG-ligaen! Demoen var for øvrig veldig bra - som forventet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Får vel sjekke ut demoen, kjøpte ikke fjorårets utgave men kanskje det må oppgaderes i år.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#5
Dette er året der jeg ikke skal kjøpe FIFA, spille 20 kamper, for å så legge det vekk og aldri leite det frem igjen.

Men prøvde demoen, og den var veldig bra. Alt gikk mye raskere og var mer responsivt, noe som er gulle godt.
 
#6
Onlinedelen eier på så altfor mange måter, custom leagues med kompiser eier. Det samme gjør head to head seasons(selv om jeg aldri klarer å rykke opp fra Division 6 :( ), og det kommer til å bli enda bedre hvis det er sant at de har ordnet det sånn at man slipper å møte Barcelona eller Real Madrid i annenhver kamp. Dette blir å eie.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Hmmm, dette er nytt for meg. Da må det jo settes opp SG-liga!
 
#8
Onlinedelen eier på så altfor mange måter, custom leagues med kompiser eier. Det samme gjør head to head seasons(selv om jeg aldri klarer å rykke opp fra Division 6 :( ), og det kommer til å bli enda bedre hvis det er sant at de har ordnet det sånn at man slipper å møte Barcelona eller Real Madrid i annenhver kamp. Dette blir å eie.
Jeg ligger i Division 1 :riffa:
 
#10
Fifa 13 i hus. Så... blir det no' SG-liga?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Er det ute allerede? Jaggu.

Det, har jeg ikke tid til å spille.
 
#13
Hvem vil utfordre meg i en kamp eller to? På Xbox 360, seff.

Er sugen på å spille mot folk som ikke stikker av når de ligger under.
 
#15
Fint. Legg meg til Ally 87.
 
#17
Jeg legger deg til. Men i kveld er det Champions Leauge.