Fighting generelt

Dukie

nice girl
Jeg aner rett og slett ikke hva som skjer med meg .. fra å være total fighting gamer til å være pc gamer only .. Jeg har ikke stikket innom denne delen av forumet på lenge nå, faktisk over en måned eller to. Men herregud, etter å ha sett den nyeste og alternative Tekken 5 introen ... FY FAEN, jeg begynner å like fighting igjen! Når man ser Jin bli til Devil Jin så fikk jeg seriøst gåsehud, og helt på slutten så ser man en character som poserer. Hvem er det ? Ligner på Jinpachi, men han har da ikke sååå store horn. Kanskje det er Ogre? :D pfff.. mest sannsynlig så er det sikkert Jin som har blitt en ny level devil jin. Dvs pure evil. Jeg kan bare si at jeg gleder meg som faen! Både til Tekken 5 og Virtua Fighter Final Tuned når det en vakker dag annoserers til ps2.

Tusen takk til øglejon som fortsetter å piske meg til å laste ned vids osv fra Tekken.

Tror vi kan gå et spennende fightingår i møte.

Edit: så akkurat den trailern igjen .. fy faen hvor fet musikk. Devil Jin er faen meg konge!!! Tror jeg ender opp med han om ikke Lei har fått en seriøst boost up fra T4.

Edit: Jeg så jin delen igjen .. så jæææævlig kult når han blir til devil jin. Så kongelaget!

EagleJin

Bear Necessity
:D
Bra du er på vei tilbake igjen! og pisken er ikke lagt bort enda ;)

Er enig i at intro 2 er konge! Devil Jin ser OND ut :p, og Feng er bare.. tja.. Ond? :p

Han siste vi ser i introen er Jinpachi, men ikke med horn.. Det er barten hans.....

Slutt å syt Duke, vi alle veit at du spiller litt fighting i ny og ne..
Spiller ikke like mye som jeg gjorde før, men er ihvertfall litt hver uke her.
Men, derimot.. om noen dager blir det "husarrest" på meg selv med T5.. klikk lås!

Vi alle kommer med en pisk hver, bare så det er sagt på neste "gp"...