Fighting Vids V.3

#1
Jepp, likte dette emnet veldig godt før. Så er det noen vids vi burde se, så er det bare til å poste...

Starter med denne, faktisk en av de mest undervurderte character og minst brukte i Norge

Jula Chang!

KYSG viser at Jula kan være the beast selv!

Enjoy!
 
#2
:eek: damn.. alltid visst at julia har potensial men det der var crazy.
 
#3
Julia er bra men hun er CH person så henne trenger CH for å være gæren...

Hun er undervurdert men det er en grunn til det for hun er ikke noe spesiell...
 
#4
Ny ranbat å finne på KSK sin side..
Characters;
Alex
Makoto
Chun-Li
Dudley
Necro
Ibuki
Ken
Q

ksk
 

MadCow

Lokal moderator
#5
SITAT(NiloPilo @ 22.05.2006, 18.29) 5409
Starter med denne, faktisk en av de mest undervurderte character og minst brukte i Norge
[/b]
Bra å se at emnet er tilbake igjen.
Det finnes vel en del characters som brukes mindre enn julia, da.... Men godt å se noen killer-combos fra henne:)

Har en combo-video som jeg håper snart er ferdig redigert :usikker:
 

EagleJin

Bear Necessity
#6

EagleJin

Bear Necessity
#7
#8
Castel klarer det visst hver gang. Shocking genialt!

Mashter og for den saks skyld :D
 

oma

Village Drunk
#9
var det sånn at de kampene som ble tatt opp på treffet skulle legges ut på nettet? :angel:
 

EagleJin

Bear Necessity
#11
#12
Så den christie videon. Har sett folk ha sinnsykt god tekknikk på Super smash bros melee, men det hjelper ikke så jævlig vis motstanderen har mindgame. Er det slikt på Tekken også?
 

EagleJin

Bear Necessity
#13
Teknikk er vel og bra, men mind games er et must med enkelte karakterer om en skal slå bedre spillere. Det meste handler om å presse riktig for å så utføre riktig. Ingen av delene er gode nok alene. Mekanisk spillestil leses for lett i lengden og havner lettere i en presset situasjon enn en friere spiller. Det virker i hvret fall slik.

Teknikk og uttrykket "mind games"-herre
går sammen som hest og kjerre
:p

Min mening ^^
 

oma

Village Drunk
#14
noen chars trenger da (slik som de er nå) ikke så altfor mange mind games.. mens andre chars frotser av det, feks så er paul en char som avhenger av mindgames for å få vinne kamper i asia mens steve ikke akkurat trenger så mye mer enn god teknikk (seff man må jo ha mindgames for å få til jugglinger med alle chars)

så vidt jeg har forstått..
 

EagleJin

Bear Necessity
#15

EagleJin

Bear Necessity
#16

EagleJin

Bear Necessity
#18
Holy Hecking! :D
Nerf plz :p


KYSG er tilbake! Denne gangen med Ryu, woo!!

Finn veien fra www.combovideos.com
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Arcadia combos - T5 DR:

 
#20
Makato er den jeg skal starte med...faktisk fordi jeg syntes hu var kul! Testet 3s for første gang på versus, første jeg brukte var hu! Jepp ! Makato power :p