Fighting vids

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@17.07.2005, 13.47
Oma, det kommer helt ann på spille stilen, noen spiller faktisk 99% safe, og noen andre spiller litt flashy, prøver å få inn juggles som er f.eks på combo vids. Du kan lage verdens kuleste, råeste t.o.m beste combo vid noen sinne, og suge hardt i vs... Men slik er det noen har mange spillere å spille mot, mens andre kan gå å henge seg....

Jeg spiller slik jeg føler for det, blir jo faen meg boring å spille 99% safe, men igjen, det er ofte de som vinner....fins seff en del untak
242763​
Det er ikke noe mer fantastisk å se på en flashy spilling i Vs.
Litt tom for ord å si, men det er nesten litt fint å se en flashy juggle gå inn på deg selv, og ikke minst når du er sammen gode venner og de legger merke til at du gjør noe flashy og kommenterer det + at du klarer det seff... Utrolig digg følelse

oma

Village Drunk
men jeg tror ingen av de som spilte i finalen kan med hjerte på hånden si at de prøvde seg på noe flashy.. de spilte begge med sikre juggles, små frame moves, og gard breaker moves.. men helt kurrant å spille safe i finaler..

EagleJin

Bear Necessity
quote: enig sushi
:p
forresten, kan noen bekrtefte om de er blitt noe særlig bedre siden finalen.
håper ikke det
synes dere splte nokså bra, med visse unntak
takk for linken'a madcow

Opprinnelig skrevet av Gud@21.07.2005, 20.59
quote: enig sushi
:p
forresten, kan noen bekrtefte om de er blitt noe særlig bedre siden finalen.
håper ikke det
synes dere splte nokså bra, med visse unntak
takk for linken'a madcow
244145​
Uhm, for det første, så gjorde EagleJin ingenting i forbindelse med vid'en (håper du virkelig skjønte det..)
Bekrefte om noen har blitt bedre? Jeg tror ikke det er så mulig, men en kan ha fått noe punkter å plukke opp bare. Slikt kommer ikke som exp og får lvl-opp "yay, level 20, nå er jeg god". Spill mot folk, de som ofte bekrefter at de er blitt mye bedre selv har stort sett ikke mye å komme med..

EagleJin: Salig er bjørnen så lenge han ligger stokk stein død på fjellet han trente i før han ble med i KoIF4 :p

EagleJin

Bear Necessity
UUUUUUUHIIIIIIIIIII!!!!!
Da var det gjort....

Og grunnen?

www.tekken.net eller tekken-ftp-en.
Last ned Mokujin combovid av Crums (team ironface)
Rett og slett nydelig!! Insane combos!!!!!!!!

:D:D

oma

Village Drunk
Crums er gal, ingenting mer å si på det... men hvorfor all steve hatet?

EagleJin

Bear Necessity

EagleJin

Bear Necessity

oma

Village Drunk
kuma act 3 : går det ikke an å bruke "springboard" funksjonen for roger? (etter 1:04min)

ellers alltid morsomt å se kuma...

EagleJin

Bear Necessity
Jo, det kan man. Det samme gjelder for mange andre "garanterte" hits etter knockdown, men de regnes som combos for det. Man kan også bruke stun recover etter Bryans ch ws+3 og Kaz' ws+2 og dermed komme unna en masse skade..

oma

Village Drunk
er det noen asuka videoer der ute? blir litt lei av å launche 1+4, 1,2,3 eller 1+4, b+2,1,4(eller 3)

EagleJin

Bear Necessity
Er massevis, men siden Tekken-ftp-en er nede for tida får ingen tak i dem på en stund. Ta en tur innom combo challenge-emnet og se gjennom sidene der. Skal være en del å plukke med.

ikke verst eale jin
http://www.torigumi.net/tekken
er det bare å lage en egen video og legge den inn
hadde vært kult å vise frem comboer osv
men etter man har filmet, hvordan får man det inn på denne siden?
<_< >_<

Torigumi er siden til EagleJin og meg, så det er liten sjanse for at andre får lagt opp sine vids der.

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Gud@15.08.2005, 21.40
ikke verst eale jin
http://www.torigumi.net/tekken
er det bare å lage en egen video og legge den inn
hadde vært kult å vise frem comboer osv
men etter man har filmet, hvordan får man det inn på denne siden?
<_<  >_<
251624​
Hvis du lager en video, Gud, så kan jeg sikkert få lagt den ut et sted for deg.

EagleJin

Bear Necessity
Som Hawk sa, er det vår (KoIBs) side. Vi har også veldig begrenset med trafikk pr. måned, og må derfor prioritere vårt eget arbeid fremfor alt annet.

Vi har allerede brukt opp kvoten for august :(