Filmer selges (eller byttes)

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Jepp.

Enquea: Bruce Willis saken er den lefsa som ble solgt på Elkjøp for 99-kroner for en stund siden. Kan fikse bilder av den hvis du vil. The Ring ble kjøpt i Norge. Jeg sier femtilapp for Bruce Willis-boksen og 30 kroner for The Ring, så deler vi frakten?
Hvis The Ring er original DVD med cover kjøpt i Norge, kjøper jeg den lett for 30 kr. Jeg har ikke sett Bruce Willis-boksen på Elkjøp, hvilke filmer inneholder den?
 
#44
Greit det, kan kjøpe den for 50. Men kan du svare meg direkte på om begge filmene er i ordentlig original DVD-format med cover i fin stand? De lave prisene hinter til at det er noe muffins.
 
#45
Begge filmene? Hva snakker du om? Lave priser? Meg? :D Jeg sa forresten ikke 50 for boksen, sa 100. Ny koster den 250 med norske undertekster.
The Ring er sett så mange ganger at den vil jeg bare bli kvitt, coveret er skremmende.
Den tar jeg 30 for. Bruce Willis Collection (som blir en jævla kul lang lefse av fjeset til Brucern som du kan henge opp) tar jeg hundre for. 15 kroner for frakten.
JAJAJAJAJAJ alt er originalt. Har ikke kjøpt The Ring selv, fikk den en gang. Norske tekster n all. Samme går for Bruce Willis boksen.

Lave priser går for det meste på filmer kjøpt gjennom Play, da de ikke har norske undertekster. Og er billige fra Play selvsagt.

You keen?
 
#46
Jah, 100 var det... Kan nok være foruten Bruce Willis, men jeg tar gjerne The Ring. Hva mener du med at coveret er skremmende da? Er det riper/hakk i plata, forresten?
 
#47
Hva faen, drit i dette. Filmer går for 30 kroner og da deler vi frakten slik at det blir 40 kroner. Skal filmen inn i et glassmonter? Skal du bruke baksiden som speil? Det er en film i et cover, coveret ser bra ut og discen fungerer. shiiiiiiit

Hvis du har problemer med å stole såpass på meg så ser jeg for meg at betalingen blir et helvete med postoppkrav og drit. Hvis det blir sånn så si ifra med en gang. :p
 
#50
Kommer til å gå fint det, jeg har mange vellykkende salg under beltet og kommer til å få flere. Er bare så forbanna vanskeligt med folk som deg. Var en liten drittunge fra Nintendoforum som skulle kjøpe en kontroll til Xbox av meg en gang, faktisk. Vi utveksla adresser og alt, helt til han kom med at han absolutt ville gjennomføre det på postoppkrav. Vet ikke om det var det du hadde planer om, men måten du skriver på gjør at du fremstår som om du vil svindle meg eller noe. "Hey, bare send meg filmen til 30 kroner slik at jeg kan se litt på den i en uke og se om den ser fin ut".

Get the fuck out of my topic. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#51
Hva var det han skrev som gjorde at du fikk det inntrykket, egentlig? Tvert imot reagerte han jo på at det var overraskende billig, altså at tilbudet overgikk forventningene hans. Er det ikke kravstore folk som gjør seg vanskelige med postoppkrav o.l.?
 
#52
"Men kan du svare meg direkte på om begge filmene er i ordentlig original DVD-format med cover i fin stand? De lave prisene hinter til at det er noe muffins."

Sånn jeg så det virket det tydelig som om han mente noe måtte være galt. Spørsmålene hans videre forsterket mitt inntrykk om dette. Det med postoppkrav var egentlig bare en spøk, legg merke til smilien på slutten av innlegget. Jeg tror faktisk han ville bruke postoppkrav, og da kan han drite i det.

Har sendt han en PM, og ikke frekt ment, men kan jeg ordne dette selv nå?
 
#54
Oh shit iced
 
Status
Stengt for ytterligere svar.