Filmer selges (eller byttes)

Status
Stengt for ytterligere svar.
#22
Sender PM til deg i begynnelsen av neste uke med kontonummeret. Filmene er så godt som pakket og klare. Må bare skaffe kontonummeret, det er nemlig min kompis du setter over pengene til fordi jeg skylder ham litt cash. :p
 
#23
Shaolin Soccer, Kung Fu Hustle og Transporterfilmene er revet bort. Fremdeles masse billige filmer igjen. Name a movie and name a price!
 
#27
To covre i en lefse. Ser pent ut. GOW2 Collector's Edition Style. Want pics?
Eventuelt kan vi dele porto. Fant ut at å selge fire filmer til 130 kroner og betale 50 i porto blir for teit.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#28
Altså, hvor mye er brukte DVD-er verdt, mener du? Sjekka tilfeldigvis Play fordi jeg ble nysgjerrig på den double packen, og de tar £5.99, et pund mindre hvis man bruker 2 for £10-tilbudet. Legg til £4.99 for standardutgaven av Layer Cake, så har du nypris på begge to på 115 kroner.
 
#29
De er sett en gang. Hvordan er det vi dealer her egentlig? Tror ikke Martin bryr seg for å være ærlig.

Housey: Kan du la meg deale med Martin? :)
 
#33
Du vil bare ha innblanding så lenge det er til din fordel?
Jeg tror Martin og meg kan fikse dette selv.

Enquea:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3436857/-/Product.html?searchstring=jackass+collection&searchsource=0
Det er den jeg har. Rougly calculated blir det vel rundt 150 kroner for den boksen hvis du kjøper den ny. Jeg tar en hundrelapp for den i og med at det eneste jeg har gjort med den er å ta av plasten som innbandt den. Aldri tatt ut discene eller noe. Dessuten er den tung og det blir dyrt for meg. The Ring... tja, 30 kroner? Pluss frakt sier vi 30 kroner. 160 kroner, høres det gale ut, frakt inkludert?
 
#35
Jeg tror Martin og meg kan fikse dette selv.
Mens alle andre skjønner at du er en gjerrig fitte.

Play.com gjør det billigere og enklere enn du gjør, for nye DVDer. En tur opp til platekompaniet og Martin får filmene han vil ha, rett i hånda, for 50 kroner mer enn du spør om, og da har jeg ikke tenkt på porto.

Det er forskjell på å 'deale' og å snyte folk.
 
#36
Jeg snyter ingen, jeg regner som jeg gjør, presenterer mitt forslag så begynner "dealinga". Jeg må ha en dag å tenke på det, som jeg eksemplifiserte tidligere blir det for dumt å selge filmer jeg vil ha og liker når det er snakk om så lite penger jeg sitter igjen med i forhold til hva jeg gav for dem.
 
#37
Jeg tror Martin og meg kan fikse dette selv.

Enquea:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3436857/-/Product.html?searchstring=jackass+collection&searchsource=0
Det er den jeg har. Rougly calculated blir det vel rundt 150 kroner for den boksen hvis du kjøper den ny. Jeg tar en hundrelapp for den i og med at det eneste jeg har gjort med den er å ta av plasten som innbandt den. Aldri tatt ut discene eller noe. Dessuten er den tung og det blir dyrt for meg. The Ring... tja, 30 kroner? Pluss frakt sier vi 30 kroner. 160 kroner, høres det gale ut, frakt inkludert?
Hm, jeg har en svart Jackass-samleboks jeg kjøpte på Elkjøp, den inneholder antakelig det samme av TV-episodene minus langfilmene. Dersom det er tilfelle, trekker jeg meg.

The Ring til 30 kr høres slettes ikke dårlig ut, men det kan da umuligens være snakk om en original DVD kjøpt i Norge?

Edit: fortell litt om Bruce Willis-saken din også, takk.
 
#39
Jepp.

Enquea: Bruce Willis saken er den lefsa som ble solgt på Elkjøp for 99-kroner for en stund siden. Kan fikse bilder av den hvis du vil. The Ring ble kjøpt i Norge. Jeg sier femtilapp for Bruce Willis-boksen og 30 kroner for The Ring, så deler vi frakten?
 
#40
Jeg snyter ingen, jeg regner som jeg gjør, presenterer mitt forslag så begynner "dealinga". Jeg må ha en dag å tenke på det, som jeg eksemplifiserte tidligere blir det for dumt å selge filmer jeg vil ha og liker når det er snakk om så lite penger jeg sitter igjen med i forhold til hva jeg gav for dem.
Rart det der, bruktbilselgere gir meg samme regla.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.