[Ønskes kjøpt] Final Fantasy IX Guide.

#2
Har den amerikanske utgaven av guiden, men jeg tror ikke det er noen forskjell på amerikansk og europeisk sånn innholdsmessig. Du er klar over PlayOnline greiene eller?
 
#3
Kan ikke tenke meg det er noen forskjell nei. Nope. Ikke kjent med playonline.
Hva skal du ha for den?
 
#4
Guide'n er mer eller mindre ubrukelig uten tilgang Square sin offisielle PlayOnline nettside for FFIX. 90% av det du er interessert i å vite i en guide er på denne nettsiden, mens selve BradyGames guiden bare henviser til dene siden.

Selvsagt er denne nettsiden ikke lenger tilgjengelig noensted.

Eksempel:

Guiden viser en liste over alle Thief sverdene ("used by Zidane") og i margen får du denne boksen:

"Weapons Location: Having trouble finding a specific weapon? PlayOnline tells you where you can find or buy it!"

Guide'n har en Walkthrough, en liste over karakterer, monstre, og våpen og statistikker og all-dat-shit, men ønsker du hemmeligheter og metoder for å finne disse hemmelighetene så blir du henvist til en nettside som ikke lenger finnes. Når det er sagt så er det en pen liten guide, men fullstendig ubrukelig til noe annet enn å bla i en gang i blant for å se på bilder.

Så, hva er du villig til å betale?
 
#5
Sjekka ut playonline nå, men vil fortsatt ha guiden hvis du kvitter deg med den til en grei pris. Har en mindre enn samarbeidsvillig pc for øyeblikket så internettguider er liksom ikke det helt store.
 
#6
PlayOnline for FFIX finnes ikke lenger.

Jeg vet ikke hva det koster å sende den, men hvis du betaler en 100 lapp pluss porto, så er jeg fornøyd.
 
#7
Så ikke at du skrev før jeg posta. Anyway. Har en gjennomgang av ff spillene på gang med en kompis der vi liksom skal gjøre "alt", så om guiden ikke hjelper meg med hemmelighetene så er det jo ikke veldig interessant. Men takk for tilbudet =)
 
#8
Nei, men med et raskt google søk fant jeg playonline greine til nedlasting. Noen har kopiert det fra da siden var aktiv. Eneste som manglet var visstnok world map. Men ok. For hundre kr pluss porto så tar jeg den uansett.