Final Fantasy Musikk

Stem hvilket spill her!

  • FF I

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF II

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF III

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF IV

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF V

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF VI

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF VII

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF VIII

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF IX

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF X

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF X-2

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF XI

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF Tactics

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF Tactics Advance

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF Chrystal Chronicles

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF Mystic Quest

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Maraj

Ålø- og energiminister
#21
For å gi min mening om dette, må jeg se tilbake på mitt første FF spill, nemlig VII. Da dette spillet kom, var det noe revlusjonerende som herjet over verden. Musikken som er lagt til de forskjellige scenene i spillet er kort og konsist, genialt.
Selv om jeg elsker musikken i VII, fins det også en del andre gobiter i de andre spillene i serien. Kan jo nevne To Zanarkand (FFX), som gjorde at jeg begynte å ta pianotimer for å lære meg sangen.

Så jeg syns vi alle skal ta av oss hatten for Nobuo Uematsu...

:tommelopp: :tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:
 
#24
final fantasy 7, 9 og 10 har alle genial musikk. mange digge sanger som :You Can Hear The Cry Of The Planet , cids sad theme og besaid sangen den fra ff x ikke ffx-2.
 
#25
FFVII og FFVI har den beste musikken i spillene. Og nå fikk jeg lyst til å starte på nytt i et FF-spill... Men klokka er 03:20, så jeg sier nei... For nå. ^____^
 
#26
Det sto mellom FFVII og FFIX, og havnet på FFVII rett og slett fordi jeg har mest minner fra det spillet og gidder ikke være så forbanna original i dag... :p
 
#27
FFVI og FFVII er de som har best musikk. Problemet er bare at ikke alle har spilt dem og kan ikke si at det er best, for de vet ikke bedre. Litt synd egentlig.
 
#28
Min favoritt Final Fantasy musikk er fra FFX. En av de er Suteki Dane... :tommelopp:
 
#29
Jeg mener at FFVI uten tvil har den beste FF musikken. Nobuo i sitt ess! Terra, Kids Run Through Every City Corner, Shadow, Celes osv.osv. Alle sangene var utrolige!