Final Fantasy-Trivia

M

Mako

Gjest
#1
Siden de gamle FF-triviaen har blitt borte, og det er en stund siden så tenkte jeg jeg kunne starte en ny en nå. Jeg vet den forgje var veldig ordentlig, og det var rekord liste og sånt, og jeg var veldig aktiv i den men, så ble den jo etter vert lite brukt. Så jeg tenkte vi kunne ha en helt normal FF-trivia igjen sån som vi hadde før.


For dere som ikke vet regelene så er de så enkle som dette: Når du har svart riktig på et spørsmål, kan du stille et nytt spørsmål.
Når det har godt 24 timer å ingen klarer å svare riktig, kan hvem som helst stille nytt spørsmål.


Ja da starter jeg: Hva er spesielt med øyene "Island closest to hell" og "Island closest to heaven" i FF VIII? (2 spesielle ting ting)
 
F

FF[Anatic]

Gjest
#2
Det er 2 øyer der det er jævla farlige monstrer.
Hvis jeg husker riktig, er det bare level 100 dyr der.
Er vel ikke noe mer spessielt enn at du kan få tak i mange bra ting, og få mye exp der.
 
M

Mako

Gjest
#4
Ja det var vel at det var kun veldig gode fiender og at man kan drawe alle de beste magiene der i fra.

FF antic, din tur
 
#17
Alle vet jo at morph skader for mye mindre enn et vanlig slag, men en person kan skade for like mye som vanlig, hvis vedkommende har et spesielt våpen. Hvilken person snakker jeg om, og hvis dere gidder kan dere også fortelle navnet på våpenet. Det er FF7 det er snakk om for dem som lurte.

Egentlig tror jeg denne triviaen kommer til å dø ut ganske fort, spesielt siden det ikke er noe struktur i den (bortsett fra at den som svarte rett tar neste spørsmål). Ta en titt på Nostalgia-trivia, der det er poeng og slikt. (Det var ihvertfall det før, lenge siden jeg var innom). Det gjør triviaen mer interessant, og kan bidra til å holde den levende lenger.
Hvis ikke jeg husker feil hadde den forrige FF-triviaen et ganske kort liv, og jeg tviler på at alt skyldes Shadar og hans kritikk mot serien.
 
M

Mako

Gjest
#19
Opprinnelig skrevet av Akuma@04.03.2005, 16.39
Alle vet jo at morph skader for mye mindre enn et vanlig slag, men en person kan skade for like mye som vanlig, hvis vedkommende har et spesielt våpen. Hvilken person snakker jeg om, og hvis dere gidder kan dere også fortelle navnet på våpenet. Det er FF7 det er snakk om for dem som lurte.

Egentlig tror jeg denne triviaen kommer til å dø ut ganske fort, spesielt siden det ikke er noe struktur i den (bortsett fra at den som svarte rett tar neste spørsmål). Ta en titt på Nostalgia-trivia, der det er poeng og slikt. (Det var ihvertfall det før, lenge siden jeg var innom). Det gjør triviaen mer interessant, og kan bidra til å holde den levende lenger.
Hvis ikke jeg husker feil hadde den forrige FF-triviaen et ganske kort liv, og jeg tviler på at alt skyldes Shadar og hans kritikk mot serien.
185068​
Ja vet det var det før, men det var derfor den døde også...
 
#20
Var det poeng i FF-triviaen? Det hadde jeg faktisk glemt...

Siden jeg sa at man ikke trengte å si våpenet, så kan Shigsy ta neste. Våpenet heter forresten Conformer.