Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus?

DMC? Vincent? FFVII? OOhhh...jeg tror jeg drømmer. Dette ser jo sinnsykt bra ut. Before Crisis har jeg ikke mye til overs for, men FF:AC og ''dette'' spillet ser jo bra ut. Utrolig bra. Jeg gleder meg som er unge! Men vente tiden blir sikkert lang... :(

Æsj, nei takk. En Mobil-prequel, DMC-aktig sequel og en film.

Gjør meg selv en tjeneste og unngår alle tre, så FFVII fortsatt er et bra spill i mine øyne.

Holder de egentlig på med noen andre RPG om dagen enn FFXII og KH-spillene ?

Opprinnelig skrevet av Shadar@16.09.2004, 17.04
Men jeg er litt skeptisk til hvorvidt Square er særlig flinke til å lage action-spill. Ergheiz var knapt nok knall, og selve adventure-moden i Tobal-serien spiste rikelig med snabel. Dette er litt som om Bethesda plutselig skulle laget en arcade-shooter.

Oh wait, they did ... Gromada. Og se hvor bra det var >.<
103400​
Kanskje Enix har noe å bidra her, da?

Jeg tror AC kommer veldig snart, leste på adventchildren.net at filmen har blitt vist på Venice Film Festival.
Filmen kommer jo direkte på dvd også. :)

Opprinnelig skrevet av Eyreon@20.09.2004, 21.17
Jeg tror AC kommer veldig snart, leste på adventchildren.net at filmen har blitt vist på Venice Film Festival.
Filmen kommer jo direkte på dvd også. :)
105461​
TULL!!

Det som ble vist i Venezia (er det ikke på Lido selve festivalen foregår?) var en 25 minutters versjon av filmen. Altså IKKE det ferdige produktet. Det går nok en stundt før vi får filmen hjem i stua, ja.

OK, unnskyld da. Men jeg tenkte bare at det kunne vært hele, siden det i traileren stod Summer 2004, tenkte jeg den omtrent var ferdig nå.

Lite granne mer detaljerte opplysninger rundt settingen og historien til spillet:
Dirge of Cerberus is set three years after the original FFVII game (and one year after the events in Advent Children), and the plot revolves around a group of Deepground Soldiers who emerge from their underground lair--in which they were apparently buried after the meteor events at the end of FFVII--and begin terrorizing Midgar. Vincent Valentine, the enigmatic character from the previous game, is somehow connected to these attacks, and he'll be the character you take control of as you investigate the attacks and attempt to get to the root of the mystery surrounding the appearance of the Deepground Soldiers. The only other character from FFVII that's known to appear in the game is Cait Sith, although we wouldn't be surprised to see a few other familiar faces when the game comes out.
Kilde: Gamespot