Final Fantasy VII selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
Aner jeg at det står "preowned" oppi høyrehjørne? <_<

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nja, det varierer strekt. En hel del spill er det jo produsert flere eksemplar av i USA enn i Europa. (Panzer Dragoon Saga er et godt eksempel).

btw - I am the master of the universe.

Hmm, nei. Så vidt jeg hukser er amerikansk PDS mer verdt enn den europeiske. Hmmm. Den Europeiske vinner hvertfall på innpakning.

10 000 PDS ble gitt ut i USA

Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@26.05.2004, 02.54
Husk folkens at det er NTSC versjonen som pleier å bli verdt mye med tiden - ikke PAL som regel.
Det er forholdsvis sant, men det er fortsatt en større verdi i originalversjonen av et PAL spill i forhold til platinumversjonen.

er nå ikke snakk om rare pengene er det det?, jeg mener om så du satt med et perfekt eksemplar av FF VII orginal versjon om 40 år når sakaguchi eller va det er han heter han som skriver historiene til FF spilla heter er død å begravet så ville vel neppe FF VII verdt verd så veldig mye spenn av den grunn. eller?

er vel snakk om 100 lapper...

eller på den annen side når de grufulle maleriene til picasso går for millioner så burde vel FF VII ha en viss verdi hos spesielt interreserte...

er det noen tilfeller hvor noen har bladd opp store penger for et spill?

for ellers så ser jeg ingen point i å ikke gå for platinum versjon som er billigere å kansje er verd en 100 lapp mindre om 40 år... ooooh, 100 kroner, hva skal jeg gjøre med alle disse penga liksom...

det aller første Donald bladet som noen gang ble trykt gikk for 20.000 tror jeg det var. å det er vel 50 - 60 år siden det ble trykket, å Donald har nok en del flere fans i verden enn final fantasy.

okey, nå har vi vel ødelagt emnet til mrxzero nok, jeg har allerede FF VII (orginal) så jeg trenger ikke. men hadde jeg ikke hatt det så ville jeg bydd 150,- kr maks. eller så ville jeg bare plukket opp platinum versjon. :tommelopp:

for å være grei legger jeg inn et bud på 200kr

Opprinnelig skrevet av Scwepps@27.05.2004, 15.24
er nå ikke snakk om rare pengene er det det?, jeg mener om så du satt med et perfekt eksemplar av FF VII orginal versjon om 40 år når sakaguchi eller va det er han heter han som skriver historiene til FF spilla heter er død å begravet så ville vel neppe FF VII verdt verd så veldig mye spenn av den grunn. eller?

er vel snakk om 100 lapper...

eller på den annen side når de grufulle maleriene til picasso går for millioner så burde vel FF VII ha en viss verdi hos spesielt interreserte...

er det noen tilfeller hvor noen har bladd opp store penger for et spill?

for ellers så ser jeg ingen point i å ikke gå for platinum versjon som er billigere å kansje er verd en 100 lapp mindre om 40 år... ooooh, 100 kroner, hva skal jeg gjøre med alle disse penga liksom...

det aller første Donald bladet som noen gang ble trykt gikk for 20.000 tror jeg det var. å det er vel 50 - 60 år siden det ble trykket, å Donald har nok en del flere fans i verden enn final fantasy.

okey, nå har vi vel ødelagt emnet til mrxzero nok, jeg har allerede FF VII (orginal) så jeg trenger ikke. men hadde jeg ikke hatt det så ville jeg bydd 150,- kr maks. eller så ville jeg bare plukket opp platinum versjon. :tommelopp:
Du har nok rett, det er verdt mye for spesiellt interesserte, nemlig samlere.
Ang. det med Platinum VS Orginal så blir det som om Egmont hadde trykket opp det aller første Donald-bladet nå. Det inneholder akkurat det samme som orginalen, men verdien er alikevel langt ifra det samme.

Spillet er hvert mer enn det han har fått hittils.

Endre

Ødela forumet
Originalversjonen koster visst 349,- på Gamesmix, så 200 kroner for et brukt eksemplar, som det i tillegg står pre-owned på (for det er vel det det gjør?), er vel ikke så ille? :ehm...:

Opprinnelig skrevet av ILiuz@28.05.2004, 17.07
Originalversjonen koster visst 349,- på Gamesmix, så 200 kroner for et brukt eksemplar, som det i tillegg står pre-owned på (for det er vel det det gjør?), er vel ikke så ille? :ehm...:
Nei på gamesmix er det også Platinum! Jeg har heldigvis en ORGINAL fra før men så bestilte jeg ett fra gamesmix som jeg liksom skulle ha til senere nåår det gamle ikke virker lengre. Så jeppz det er PLATINUM! :blunk:

C

Crizpy

Gjest
Jeg har et originalt eksemplar jeg kjøpte for 200,- spenn..
Hadde jeg visst det jeg vet nå, før, hadde jeg kjøpt alle spilla som lå i den "gamle spill fra 99.-" kurven

Status
Stengt for ytterligere svar.