Final Fantasy VII

#1
Som vi alle vet (de fleste) er at det kommer fire fortsettelser til Final Fantasy VII: Final Fantsy VII: Advent Children(film), Final Fantasy VII: Before Crisis(mobilspill) , Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus(PS2) og Final Fantasy VII: Crisis Core. Er ikke dette litt mange fortsettelser? Before Crisis er jo før selve spillet, men det blir litt for mye.


Til dere som enda ikke har sedd en trailer av FFVII: Advent Children, her er en: Advent Children
 
#2
Hmm...Håper de spillene blir bra med ordentlig handling og sånt og ikke noe som bare selger p.g.a. FF VII tittelen. Men FF VII er etter min mening det BESTE FF spillet hittil. Det er jo så utrolig fett! Gleder meg til Advent Children! :tommelopp:
 
#3
Åh! Jeg for ikke sagt hvor mye jeg gleder meg til Advent Children. :tommelopp:
Bare håper ikke det skuffer meg like mye som FF X-2 gjorde.
men jeg ser det positive i det! Dette blir bra! :D
 
M

Mako

Gjest
#5
Final Fantasy VII advent children var helt greit, faktisk så gleda jeg meg til det, men alt dette andre er jo bare tull. Disse spilla blir sikkert noen helt vanelige spill som dårlige eller ok e EA spill. Det er så teit at Final Fantasy nå kun lages for pengenes skyld. Jeg føler det var noe mer enn bare penger før. Square-enix vet så godt at vi FFVII fans kommer til å kjøpe alle FFVII spillene.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Vipex@31.10.2004, 13.25
Så lenge spillene blir bra er det jo ingen problem.
127555​
Det er nettopp det som kan bli et problem. Husker det uverdige FF X-2? Hva om disse spillene blir noe på lik linje med den tittelen. Håper bare at Square-Enix lager storylines verdig FF-tittelen, og at gameplayet holder mål. Om dette viser seg å være tilfellet kan jeg ikke annet enn fryde meg over oppfølgerne; men om spillene og filmen blir ren møkk håper jeg at våre japanske venner innser at melkinga har gått hakket for langt.
 
#8
ffx-2 var ikke bra... Underholdene ,kanskje ,men ikke noe særlig bra. Melking finner vi nesten overalt ,men at de skal lage 4 titler fra sjuern blir vel uansett litt for mye.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Vipex@31.10.2004, 17.04
ffx-2 var ikke bra... Underholdene ,kanskje ,men ikke noe særlig bra. Melking finner vi nesten overalt ,men at de skal lage 4 titler fra sjuern blir vel uansett litt for mye.
127633​
Her har vi en som ikke har forstått meningen med spilling...
 
#11
Ja det var underholdene så lenge det varte, men jeg syntes det er litt barnslig når Yuna og Rikku begynner og si "poopie" osv.
 
#12
Beklager hvis jeg ikke uttrykkte meg bra nok ,men det jeg skulle fram til var at mange spill kan underholde for en liten periode. Etter min mening skal et FF også fasinere deg ,og du skal bli hekta. Og det har jeg blitt på alle FF spill ,med unntak av FFIX og X-2.
 
#13
Så lenge et spill underholder er det et bra spill, å si noe annet blir bare teit. Jeg syns verken X eller X-2 fascinerte meg, ei ble jeg heller hekta, men de er underholdene. De kan ikke måle seg med noen av de tidligere FF-spillene, men de er bra.
 
#14
Poenget mitt var at de X antall nye FFVII spillene blir sikkert underholdene ,men ikke fasinerende. Isåfall ikke så bra som FFVII.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Vipex@31.10.2004, 21.07
Poenget mitt var at de X antall nye FFVII spillene blir sikkert underholdene ,men ikke fasinerende. Isåfall ikke så bra som FFVII.

Enig! :)
 
#17
På en side så elsker jeg FFVII, så et gjensyn med gamle karakterer og elementer (og musikk) er aldri å forakte.

På en annen side så er det ennå ikke et eneste av de titlene som virker mer interessant enn hva en ekte ren FF-rpg oppfølger ville vært. Så vi får se hva som skjer.
 
#19
Likte FFX-2 Jeg. Skjønner ikke hvorfor det
var så mange som ble skuffet.
Ang. De 4 FFVII, så er det bra, men bare
hvis de holder høy standard.