Final Fantasy XI Online PS2

HUSK JEG VIL KJØPE DEN PÅ PLAYSTATION 2 ikke PC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei jeg har spilt Final Fantasy 7 får lenge siden og den var bra aså.
Men jeg drev og så på noen bra bilder på GameSpot om Final Fantasy XI Online og den ser bra ut er det samme som World of Warcraft ??

Aså jeg har tenkt å kjøpe den men vor finer jeg det spille??? vilken bytikk burde jeg se får best pris ??????????????????

Hvor mye må jeg betale får å spille i 1 måned på internet eller Online ???????

Fins det noen Norske servere får Final Fantasy XI Online ???????????

Hva handler den om når du er Online og spiller??????????

Har den missions samma som foreksempel World of Warcraft ??????????????

Kan du lage din egen Character ??? og spille med mange andre og va slags raser er det å velge mellom ???

Vor mange players kan det være på en server?????? aså foreksempel 16-32-64-100 players og so vidre???

PLIIIISSS SVAR MEG OK TAKK

Opprinnelig skrevet av jhimad@14.08.2005, 20.07
HUSK JEG VIL KJØPE DEN PÅ PLAYSTATION 2 ikke PC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei jeg har spilt Final Fantasy 7 får lenge siden og den var bra aså.
Men jeg drev og så på noen bra bilder på GameSpot om Final Fantasy XI Online og den ser bra ut er det samme som World of Warcraft ??

Aså jeg har tenkt å kjøpe den men vor finer jeg det spille??? vilken bytikk burde jeg se får best pris ??????????????????

Hvor mye må jeg betale får å spille i 1 måned på internet eller Online ???????

Fins det noen Norske servere får Final Fantasy XI Online ???????????

Hva handler den om når du er Online og spiller??????????

Har den missions samma som foreksempel World of Warcraft ??????????????

Kan du lage din egen Character ??? og spille med mange andre og va slags raser er det å velge mellom ???

Vor mange players kan det være på en server?????? aså foreksempel 16-32-64-100 players  og so vidre???

PLIIIISSS    SVAR MEG OK    TAKK
251316​
Ro ned litt på ? så kan jeg hjelpe deg :)

Dra på spiderman oslo. Der har de det garantert, eller du kan kjøpe det over nett.
Første måneden er gratis, men du må likevel levere inn VISA kort nummeret ditt, noe jeg regner med du ikke har. Da må du spørre foreldrene dine om du kan låne deres. Etter den første måneden så må du betale 12$ per måned. Med dagens dollar kurs er det rundt 70 kr.

Det finnes ingen norske servere, men Titan servern har en del nordmenn fra dette forumet. Vet du hva et MMORPG er? Prøv å finn det ut så vet du sån ca hva XI går ut på. Det er quests og missions men ikke i samme grad som i WoW. Handler mest om å gå opp i level, kjøpe nytt utstyr osv, for å åpna dette må man samarbeide i grupper på 6.

Du lager din egen char. Rasene er Elvaan, Hume, Galka, Taru, Mithra.
Det vil si: Alver, mennesker, bikkje/menneske, dverger, kattekvinner.

Det her er ikke CS. På Titan er det vel rundt 6000 pålogget til enhver tid.

du fåkke tak i det til ps2 uten å bestille fra amerika + CoP (expansion pack) følger ikke med på ps2 versonen og den finns heller ikke lenger til ps2 + du trenger internett på ps2'en så masse masse greier det der første mnd er gratis mens resten som tyrion sa koster 12$

(nei jeg bruker ikke .) :D

Ja jeg burde kanskje tatt med at å få tak i PS2 Final Fantasy XI er et HÆLVETE uten like. Særlig fordi de ikke lenger selger den orginale ps2en lenger men bare den nye PSTWO, derfor må man prøve å finne en brukt ps2 med hardisk og internett tilgang. Noe som ikke er verdt slitet. MMORPG er ikke vits på ps2 uansett.

Så det vil si at det er bedre å skafe den til PC eller ????
Hva krever det å kune spille det på PC???
jeg mener vilket prosesor og skjermkort byrde man ha da får å kune spille det ??